וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נים הדהימה את מארסיי עם 1:3 ונותרה מושלמת

העולה החדשה לא התחשבה בטוענת לכתר וחגגה עם שערים של בואנגה, תיוב וריפאר מול שוויון זמני של תובאן. מנדנדה נפצע והוחלף. בורדו הפסידה 2:1 לטולוז אחרי סערת פוייט, תיקו לסנט אטיין

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

פריס סן ז'רמן יכולה להיות רגועה עם פתיחת עונת 2018/19 בליגה הצרפתית. אחרי הפסדה של ליון ביום שישי, גם מארסיי הופתעה על ידי עולה חדשה, כשהפסידה 3:1 לנים שנותרה מושלמת. בורדו, נטולת המאמן המושעה גוסטבו פוייט, עדיין ללא נקודה אחרי הפסד 2:1 בטולוז. סנט אטיין חילצה 1:1 עם 10 שחקנים בשטרסבורג.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
קיליאן אמבפה: "ניימאר סופרסטאר, הוא כוכב הרבה יותר גדול ממני"
ריימס הפתיעה את ליון עם 0:1 ונותרה מושלמת אחרי שני מחזורים

סטיב מנדנדה שוער מארסיי. רויטרס
ספג את השני ויצא. סטיב מנדנדה/רויטרס

נים - מארסיי 1:3

עוד סנסציה במחזור השני. כמו דיז'ון מול ליון, גם נים ניצחה טוענת לכתר כדי לשמור על מאזן מושלם והשתיים הן העולות הראשונות מאז מונאקו ב-2013/14 שפותחות עונה עם 6 מ-6. פלוריאן תובאן חזר להרכב מארסיי וגם כבש שער שוויון בהקפצה מתוחכמת בדקה ה-49, אבל זה לא הספיק מול נים המלהיבה. דניס בואנגה התעלל בהירוקי סקאי בדקה ה-34, סאדה תיוב עבר את סטיב מנדנדה עם הקפצה קלילה והחזיר את היתרון בדקה ה-62, והמילה האחרונה הייתה שייכת לרנו ריפאר, שהתגבר בקלות על דויה צ'אלטה צאר בדקה ה-87 והכניע את יוהאן פלה שנכנס לשער במקום מנדנדה שנפצע לאחר השער השני.

עוד באותו נושא

קיליאן אמבפה העניק לפריס סן ז'רמן 1:3 קשה על גנגאן

לכתבה המלאה

טולוז - בורדו 1:2

אחרי התפרצותו של פוייט במסיבת העיתונאים בתום המשחק מול מריופול, פיטוריו ומחאת השחקנים שהובילה לשינוי ההחלטה ולהשעייתו לשבוע על ידי ההנהלה, בורדו יצאה לדרבי עם אריק בדואה, ממלא המקום הקבוע שלה בעשור האחרון. טולוז ניצלה את המצב כדי להתאושש מהתבוסה שספגה ממארסיי ולהשיג נקודות ראשונות. ארון לייה איסקה, אחיו של מישי בטשואיי, סובב כדור נהדר מ-22 מטרים אל הרשת בדקה ה-44, פרנסואה קמאנו השווה בבעיטה מסובבת בדקה ה-50, אבל מתיו דוסבי הכריע עם פריצה מצד שמאל ובעיטה חדה פנימה בדקה ה-67.

שטרסבורג - סנט אטיין 1:1
לשטרסבורג: אנתוני גונסאלבס (55). לסנט אטיין: מחטאר גיי (88), נבן סובוטיץ' הורחק (17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully