וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאד מחרז: "סיטי זה המקום המושלם עבורי, במיוחד בגלל סגנון המשחק"

רגע לפני משחק הבכורה באצטדיון הביתי, הקשר האלג'יראי של מנצ'סטר סיטי מודע לציפיות ממנו ונראה כמי שמוכן לקחת על עצמו את האחריות: "רוצה לסייע לקבוצה לזכות בכל התארים"

אתר רשמי

מנצ'סטר סיטי תפגוש את האדרספילד (היום) למשחק בית ראשון העונה (15:30, ספורט 1). עבור ריאד מחרז, הרכש הנוצץ של הסיטיזנס, זה יהיה ביקור ראשון באצטדיון איתיחאד כשחקן של התכולים. האלג'יראי הבינלאומי קצר שבחים לאחר ההופעה שלו מול ארסנל בשבוע שעבר, בפרט מהמנג'ר שלו פפ גווארדיולה. כעת לאחר הפציעה של חברו לקישור, קווין דה בראונה, מצופה ממנו לבלוט אפילו יותר.

"מנצ'סטר סיטי זה המקום המושלם עבורי. לא חשבתי ללכת לשום מקום אחר". אומר הקשר. "סגנון המשחק שלהם מתאים לסגנון שלי כשחקן, ועל המאמן באמת שאין מה להוסיף". מחרז, שגדל בסרסלס, פרבר בפאתי פריס, מייחס לכך משמעות רבה בעיצובו כשחקן. "שיחקנו תמיד בחוץ, כל הזמן. בדיוק בגלל זה, שם מוצאים את השחקנים הטובים ביותר בצרפת".

עוד בנושא
ארסנל חזרה מפיגור 2:0 לשוויון, אך שער מאוחר של אלונסו העניק לצ'לסי ניצחון
סארי עוד לא מרוצה, בינתיים הזאר מפרגן לו
מוריניו תוקף את סיטי: "אי אפשר לקנות קלאס"

לעמוד הטלגרם של וואלה! ספורט
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מנצ'סטר סיטי ריאד מחרז. רויטרס
ישכיח את פציעתו של דה בראונה? מחרז/רויטרס

מחרז הוא הרכש היחידי שביצעה סיטי בקיץ, כאשר נרכש מלסטר עבור 60 מיליון ליש"ט. מעברו למנצ'סטר הגיע אחרי מספר ניסיונות קודמים להעבירו לשורות הקבוצה, אך אלה נבלמו על ידי קבוצתו הקודמת. "ידעתי שלסטר היא זו שחסמה את המעבר שלי בשלב מוקדם יותר. אני חושב שזה בסדר. בסופו של דבר, הם פשוט רצו לשמור את השחקנים הכי טובים שלהם אצלם". עם זאת, מחרז לא מסתיר את הקושי והתסכול. "זה היה קצת קשה אני מוכרח להודות, אבל ברגע שנסגר חלון ההעברות, השתדלתי לחזור מיד לכדורגל שלי ולתת את הכל ללסטר. באמת נתתי הכל עבורם".

מחרז, שנבחר לשחקן העונה ב-2016 לאחר שהיה שותף בכיר לאליפות הסנסציונית של השועלים, נותר רעב וקורץ לליגת האלופות: "סיטי היו מדהימים בעונה שעברה, אבל אני כאן כדי לעזור לקבוצה לעשות קפיצת מדרגה נוספת ולזכות בתארים נוספים. יש לי כבר את תואר 'שחקן העונה' - אך אני רוצה עוד".

עוד באותו נושא

צ'לסי ניצחה 2:3 את ארסנל ונותרה מושלמת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully