וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "היו לנו 15 דקות איומות", הזאר: "יותר כיף להיות במגרש מאשר בחוץ"

מאמן צ'לסי היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו ב-2:3 מול ארסנל פרט לרבע שעה במהלך המחצית הראשונה. הקשר הבלגי: "הוא מנג'ר נהדר, כמו שהיה לנו לפני כן". אמרי: "מרוצה למרות התוצאה"

מחזור 2הסתיים18/08/2018
צ'לסי
  • רודריגז (9)
  • מוראטה (20)
  • אלונסו (81)
2:3
  • (37) מחיטריאן
  • (41) אייובי
ארסנל
מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
מאוריציו סארי/רויטרס

צ'לסי הצליחה לשמור אתמול (שבת) על מאזן מושלם גם אחרי המחזור השני בפרמיירליג. הבלוז עשו את זה בשיניים עם 2:3 ביתי מול ארסנל כשפדרו (9) ואלברו מוראטה (20) מעלים אותה ליתרון מוקדם, הנריך מחיטריאן (37) ואלכס איוובי (41) מאזנים ואז מגיע שער של מרכוס אלונסו (81), שהשאיר את הנקודות בסטמפורד ברידג'.

עוד בנושא:
הערב: מנצ'סטר יונייטד פוגשת את ברייטון
מוריניו תקף את מנצ'סטר סיטי: "לא יכולים לקנות קלאס"

אונאי אמרי מאמן ארסנל עם מסוט אוזיל. רויטרס
עדיין ללא נקודות. אמרי/רויטרס

המספרים

* אונאי אמרי הוא מאמן ארסנל הראשון שמפסיד בשני המשחקים הראשונים שלו בתפקיד מאז סטיב ברטנשואו, שהפסיד בשלושה הראשונים שלו כמאמן בזמני במרץ/אפריל 1986.

* אדן הזאר בישל את השער ה-41 שלו בפרמיירליג, רק פרנק למפארד (90), דידייה דרוגבה (55) וג'אנפרנקו זולה (42) בישלו יותר ממנו בצ'לסי.

* ארסנל כבשה במחצית הראשונה יותר שערים מאשר כבשה בכל ששת הביקורים הקודמים שלה בסטמפורד ברידג' גם יחד.

* הנריך מחיטריאן, שכבש ובישל היה מעורב ישירות בשמונה שערים ב-13 ההופעות שלו במדי ארסנל בפרמיירליג (שלושה שערים וחמישה בישולים), אחד יותר מאשר היו לו ב-25 הופעות במנצ'סטר יונייטד.

* ססאר אספיליקווטה בישל שבעה שערים מאז פתיחת העונה שעברה, כל הבישולים הללו הובילו לשערים של אלברו מוראטה. אין אף שחקן בליגה שבישל כמות גדולה יותר של שערים לאותו שחקן בתקופה המקבילה (ריאד מחרז גם בישל שבעה לג'יימס ורדי).

* צ'לסי ניצחה בשישה משבעת המשחקים הביתיים האחרונים שלה מול ארסנל. היוצא מן הכלל היחיד היה ה-0:0 בעונה שעברה.

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי ניצחה 2:3 את ארסנל ונותרה מושלמת

לכתבה המלאה
אדן הזאר שחקן צ'לסי עם מאוריציו סארי. רויטרס
הזאר/רויטרס

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי אמר אחרי המשחק: "זה חשוב מאוד. בתקופה הזו לא קל לנו להשיג את הנקודות. שלוש הנקודות הן המטרה החשובה מבחינתנו. שיחקנו טוב במשך 75 דקות, אבל היו גם 15 דקות איומות. היה קשה מאוד כי איבדנו את הקשר בין השחקנים ולא הצלחנו לכסות על איבודי הכדור וללחוץ כמו קבוצה, אז היינו בצרה. אבל אני חושב שהשחקנים היו ממש טובים כי ב-2:2 זה היה לא קל. במחצית השנייה נראינו טוב מאוד, גם מבחינה מנטאלית". האיטלקי נשאל לגבי שניים מהמחליפים שלו, אדן הזאר ומתאו קובאצ'יץ' ואמר: "כרגע הם לא מסוגלים לשחק 90 דקות. אני חושב שלשחק 30-25 דקות כשהאינטנסיביות של המשחק יורדת זה עדיף. אני חושב שמתאו יכול להפוך לשחקן נהדר".

מגן צ'לסי מרכוס אלונסו, שהיה טוב, אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית הראשונה זה היה 50-50, אנחנו התחלנו טוב ושלטנו במשחק ואז איבדנו קצת את השליטה. הם שיחקו טוב יותר לקראת סוף המחצית ובמחצית השנייה אנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר. הגיע לנו לנצח".

אדן הזאר, שנכנס כמחליף ובישל את השער השלישי, הוסיף: "יותר טוב להיות על המגרש מאשר לצפות במשחק מהספסל, אבל השחקנים שיחקו מצוין ואני שמח מאוד על הניצחון". על המאמן מאוריציו סארי אמר הבלגי: "הוא מאמן שרוצה את הכדור, לשלוט בכדור. אני לא יכול להגיד שום דבר רע נגד זה. אני רוצה לשחק ולהחזיק את הכדור ברגליים שלי. יש לנו שחקנים שיכולים לעשות קסם. הוא מנג'ר נהדר, כמו שהיה לנו גם לפני כן".

אלכס איוובי שחקן ארסנל עם ססאר אספיליקווטה שחקן צ'לסי. רויטרס
היה טוב במחצית הראשונה, נעלם בשנייה. איוובי/רויטרס

קשר ארסנל אלכס איוובי, שהיה מצוין במחצית הראשונה ודעך לחלוטין בשנייה, אמר: "התחלנו לא טוב, אני לא יודע, אולי לא ידענו מה לעשות, אבל הצלחנו להרים את עצמו ולהיכנס לעניינים. לרוע המזל לא הצלחנו לנצל את כל המצבים שלנו". הניגרי נשאל מה אמר להם בהפסקה אונאי אמרי: "היינו באופוריה. המסר היה להמשיך כך, לשמור על ראש מורם ולא לאבד את זה. נלחמנו חזק בשבילו. אנחנו נהנים מהאימונים איתו, כולם קונים את הרעיונות שלו. הכול לוקח זמן, מאמן חדש ושיטה חדשה. האוהדים והשחקנים מודעים לזה".

אמרי עצמו אמר: "אנחנו רוצים לנצח. זו תמיד דרך המשחק שלנו, אבל ברור שמבחינה הגנתית לא היינו טובים מספיק וספגנו שלושה שערים, אבל היו לנו גם מצבים לכבוש שערים נוספים. התוצאה היא 2:3, אבל היו לנו עוד הרבה מצבים לכבוש. במחצית הראשונה ייצרנו הרבה מצבים כדי לכבוש ואני שמח מזה. במהלך המשחק חשבתי ששיחקנו טוב. גם להם היו מצבים. התגובה שלנו הייתה טובה, היו לנו מצבים כדי לאזן ל-2:2 והגיע לנו לעשות יותר במחצית הראשונה. היינו צריכים להמשיך בשליטה הזו גם במחצית השנייה, אבל לא הצלחנו לדחוף קדימה ולהחזיק בכדור כמו שרצינו.

"הם ניצלו את המצבים שלהם, אנחנו לא ובגלל זה התוצאה היא 2:3. אבל זה תהליך. במחצית השנייה שיחקנו עם שני קשרים, אחד בן 19 והשני בן 21. הם משתפרים והם ממשיכים להתקדם. אני מרוצה למרות התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully