וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-הפועל תל אביב: מאות אוהדים הגיעו לעודד את הקבוצות באימון

זה רק חצי גמר גביע הטוטו, אבל גם כך האוהדים בתל אביב חמים לקראת הדרבי הראשון של העונה (ראשון, 21:00, ספורט 5). "ניצחון ייתן דחיפה", אמרו אצל האדומים. גלזר: "מקווה שניתן בראש"

חצי גמרהסתיים19/08/2018
מכבי תל אביב
  • כהן (33)
  • פיבן (59)
  • כהן (66, פנדל)
  • כהן (82)
1:4
  • (22) עאבד
הפועל תל אביב
אתר רשמי

מכבי תל אביב

מאות מאוהדי מכבי תל אביב נענו הערב (שבת) לקריאת ארגון האוהדים של הקבוצה והגיעו לאימון המסכם לפני הדרבי בחצי גמר גביע הטוטו (א', 21:00, ספורט 5) כדי לעודד ולתמוך בשחקנים. האוהדים הורשו להיכנס ליציע במגרש האימונים בקרית שלום ומשם דירבנו את השחקנים לנצח ולהעפיל לגמר. "אמרנו בתחילת העונה שאנחנו רוצים לזכות בכל התארים וגביע הטוטו הוא אחד מהם", אמר דן גלזר לקראת המשחק, "מקווה שהאוהדים יבואו ויתמכו בנו אחרי שנה בלי דרבי. זה משחק מאוד מעניין ואני מקווה שניתן בראש ונעלה לגמר. היו לי כבר דרבים בנוער וזה דרבי ראשון שלי בבוגרים באיצטדיון בנתניה".

גלזר אמור לפתוח בהרכב במקום דור פרץ. מאור קנדיל אמור לערוך הופעת בכורה כמגן ימני. שרן ייני, אייל גולסה וארון שוינפלד אמורים לחזור להרכב. גם שחר פיבן ומתן חוזז מועמדים ל-11.

שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, אלירן עטר. ברני ארדוב
רוצים לצבוע את תל אביב בצהוב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב

כ-100 אוהדים הגיעו הערב (שבת) לאימון הפועל תל אביב כדי לדחוף את הקבוצה לקראת הדרבי הראשון העונה וגם הראשון זה שנה וחצי בחצי גמר גביע הטוטו (ראשון, 21:00, 5). "ניצחון ייתן לנו דחיפה של ממש לקראת הליגה", אמר אחד השחקנים לקראת המשחק מול מחזיקת התואר מכבי תל אביב. בצד המקצועי, לרשות מאמן האדומים קובי רפואה יעמוד סגל כמעט מלא לחלוטין מלבד אוראל דגני שפצוע לתקופה ממושכת. את מקומו של דגני יתפוס רז שלמה לצידו של אדי גוטליב במרכז ההגנה. אריק ינקו ישוב מפציעה לשער על חשבון רובי לבקוביץ', ואילו רמזי ספורי יחזור להרכב על חשבונו של אמיר עגייב שימתין להזדמנות שלו יחד עם פייסל מוליץ' על הספסל. עומר דמארי, אחמד עאבד ורועי זיקרי יעלו בחוד של הפועל תל אביב.

הרכב משוער: אריק ינקו, עידן כהן, אדי גוטליב, רז שלמה, מרווין פירסמן, רוג'ר ברנרדו, ניר לקס, רמזי ספורי, אחמד עאבד, רועי זיקרי, עומר דמארי.

עוד בנושא:
רמזי ספורי בראיון: "רוצה לקחת עליי את הפועל תל אביב"

עוד באותו נושא

שון גולדברג נמכר ממכבי תל אביב להפועל חיפה: "נרגש להתחיל דרך חדשה"

לכתבה המלאה
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
חוזר לדרבי. דמארי/לירון מולדובן

הרכבי הקבוצות

אצטדיון: נתניה
קהל: 10000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully