וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תור הזהב של הסרייה A: קבוצות ביצעו העברות ב-1.1 מיליארד יורו

הפריחה המחודשת של הליגה האיטלקית במספרים: עלייה של 25 אחוזים בסכומי הרכישות של הקבוצות, התייצבות במקום השני ברשימת הליגות הבזבזניות, ורונאלדו אחד, שלוקח ענף שלם קדימה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

על עלייתה המחודשת של הסרייה A, שתיפתח היום (שבת) אפשר ללמוד מהנתון הבא: במהלך הקיץ האחרון רכשו קבוצות הליגה האיטלקית שחקנים בסכום כולל של 1.14 מיליארד יורו, עלייה של 25 אחוזים ביחס לשנה שעברה. הנתון מציב את הסרייה A במקום השני בעולם, רק אחרי הפרמיירליג העשירה, שקבוצותיה הוציאו 1.42 מיליארד יורו.

כמובן שהקבוצה שמייצגת את המגמה בצורה הבולטת ביותר היא יובנטוס. במהלך הפגרה משפחת אניילי פתחה את הארנקים ושילמה לא פחות מ-250 מיליון יורו כדי לחזק את הקבוצה. מלבד כריסטיאנו רונאלדו שעלה לגברת הזקנה 100 מיליון יורו, הושקעו גם 40 מיליון יורו על ז'ואאו קאנסלו, 40 מיליון נוספים על דוגלאס קוסטה ו-35 מיליון יורו על לאונרדו בונוצ'י המתקאמבק.

רומא נמצאת במקום השני ברשימת "הבזבזניות" של הליגה האיטלקית. היא הוציאה בסך הכל 136 מיליון יורו בחלון הנוכחי, אולם תקציבה נשאר מאוזן ומחושב בזכות המכירה של אליסון לליברפול ושל ראג'ה נאינגולן לאינטר.

באופן לא מפתיע, העברת כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס הייתה העסקה היקרה ביותר עד כה הקיץ. במקום השני נמצאת העברת קפה מבילבאו לצ'לסי תמורת 80 מיליון יורו, ובמקום השלישי מכירת אליסון מרומא לליברפול תמורת 62.5 מיליון יורו.

עוד בנושא

אינטר תובעת את נשיא הליגה הספרדית, שטען ש"היא מזהמת את השוק"
זליגת צופים וחלומות על נס: הליגה הספרדית ביום שאחרי כריסטיאו רונאלדו
מדור ההעברות שלא קרו: כיצד לואיס פיגו כמעט הגיע לליגה האיטלקית

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. AP
הספורטאי הפופולרי בעולם מגיע לליגה ששואפת להפוך לפופולרית בעולם. רונאלדו מוצג כשחקן יובנטוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully