וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר תובעת את נשיא הליגה הספרדית, שטען ש"היא מזהמת את השוק"

חאבייר טבאס טען שההצעה של אינטר ללוקה מודריץ' "היא רמאות לשמה" ורמז שעסקת רונאלדו לא חוקית, ובתגובה הנראזורי פועלים במישורים משפטיים. נשיא סרייה A: "אלה טענות חסרות כל ביסוס"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

רגע לפני פתיחת העונה בלה ליגה וסרייה A, הכדורגל הספרדי והאיטלקי נמצאים במסלול התנגשות. הרקע: המעבר של כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד ליובנטוס, והפנייה של אינטר לשחקן נוסף של הבלאנקוס, לוקה מודריץ'.

אינטר וריאל כבר התגוששו בינן לבין עצמן בעקבות נסיון הנראזורי לבצע מחטף על הקשר הקרואטי, אולם כעת המאבק עולה מדרגה עם מתקפות הדדיות של נשיאי הליגות. זה החל כשנשיא לה ליגה חאבייר טבאס, שידוע באמירותיו השנויות במחלוקת, ביקר אמש (שישי) בצורה חריפה את ההתנהלות של יובנטוס ואינטר וטען שהן "מזהמות את השוק".

"למה הקבוצות האלה מציעות לשחקנים כל כך הרבה כסף, כשלמעשה אין להן מהיכן לממן את הסכומים הללו?", תהה טבאס. "לא יודע מאיפה יובנטוס מתכוונת לממן את השכר של רונאלדו, אבל אני מניח שכל זה יתברר בסוף, עוד קצת זמן. עוד יותר לא ברור לי איך מועדון בסדר גודל של אינטר מסוגל לשלם למודריץ' את הסכומים שהבטיח לו. זו רמאות לשמה".

עוד בנושא

מודריץ' נשאר בריאל מדריד, הבלאנקוס הגישו תלונה לאופ"א נגד אינטר
מהפכה בנבחרת ארגנטינה: איקרדי וסימאונה בפנים, מסי בחוץ

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
נשאר בריאל, אבל הסערה נמשכת. מודריץ'/רויטרס

זמן קצר לאחר פרסום האמירות הבוטות של טבאס, אינטר הודיעה כי בכוונתה לתבוע אותו אישית, "בעקבות ההצהרות שלו בתקשורת". גם נשיא סרייה A הצטרף לגינויים וכתב: "אנחנו מופתעים וכעוסים מההאשמות הללו. אלו אמירות חסרות ביסוס שפוגעות במוניטין של הליגה וביושרה של שתיים מהקבוצות הבכירות באיטליה. אי אפשר לעבור על נסיונות לעשות לנו דה-לגיטימיה בתקשורת העולמית לסדר היום".

נשיא הסרייה A הוסיף ש"המועדונים שלנו עומדים בכל הפרמטרים של ניהול תקין, ולכן יש עלייה כל כך גדולה ברמת התעניינות וההתלהבות בליגה ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully