וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ' נשאר בריאל מדריד, הבלאנקוס הגישו תלונה לאופ"א נגד אינטר

חלון ההעברות באיטליה ננעל הערב (שישי) מבלי שהמעבר המדובר של הכוכב הקרואטי יצא אל הפועל. ריאל טוענת שאינטר הפרה את כללים בכך שפנתה לשחקן תחת חוזה. במילאנו הודפים את הטענות

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

חלון ההעברות באיטליה ננעל הערב (שישי) מבלי כשאחת ההעברות המדוברות של הקיץ לא יצאה בסופו של דבר אל הפועל. לוקה מודריץ', שעל פי הדיווחים, שקל ברצינות לעבור לאינטר נשאר בסופו של דבר בריאל מדריד.

עם זאת הגזרה עדיין חמה. ריאל מדריד הגישה היום, כמה שעות לפני סגירת החלון, תלונה רשמית למוסדות אופ"א בטענה כי אינטר פעלה בדרך לא חוקית בכך שפנתה לשחקן שנמצא תחת חוזה. על פי הדיווחים ריאל מדריד וההנהלה הבכירה שלה דורשים להעניש את אינטר על המשא ומתן שנוהל לכאורה עם הכוכב הקרואטי.

אינטר הגיבה לפרסומים על התלונה של ריאל בהודעה משלה בה נטען כי: "אינטר מעולם לא ניהלה קשר ישיר מול מודריץ' בנוגע להצטרפות למועדון". גורם באינטר צוטט בתקשורת האנגלית כאומר: "הראיות שיש בידי ריאל מדריד על כך שנוהל משא ומתן עם מודריץ' הן נסיבתיות בלבד".

ייתכן שהתלונה של ריאל מדריד, שהוגשה כאמור שעות לפני סגירת חלון ההעברות באיטליה, נועדה למנוע מהלך של הרגע האחרון מצד אינטר, אך כעת מוסדות אופ"א יצטרכו לדון בשאלה האם מי מהצדדים ביצע עבירה על הכללים שנקבעו.

עוד בנושא
עיקבו אחרי וואלה ספורט באינסטגרם
הליגה הצרפתית: ריימס ניצחה 0:1 את ליון ונשארה מושלמת
מהפכה בנבחרת ארגנטינה: איקרדי וסימאונה בפנים, מסי בחוץ

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
שחקן המריבה. לוקה מודריץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully