וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נכשלנו במבחן התוצאה". סוכמה העברת וואקמה לטרבזונספור

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד לאפואל ניקוסיה וההדחה מאירופה. המאמן הוסיף: "לא עמדנו במטרה שלנו". האלופה הודיעה: "ההעברה סוכמה, מודים לטוני על תרומתו הרבה"

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
כל תשומת הלב עוברת לליגה. בכר/ברני ארדוב

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 3:1 לאפואל ניקוסיה בקפריסין ו-5:3 בסיכום המשחקים. האלופה הישראלית הודחה הערב מאירופה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית ולא תשחק בשלב הבתים בפעם הראשונה מעונת 2015/16.

זצן קצר אחרי סיום המשחק, באר שבע הוציאה הודעה רשמית על מעברו של אנתוני וואקמה לטרבזונספור: "הפועל באר שבע סיכמה עם טרבזונספור הטורקית על מעברו של טוני וואקמה. טוני ימריא כבר הלילה ישירות מקפריסין לטורקיה. הפועל באר שבע מודה לטוני על תרומתו הרבה לקבוצה לאורך השנים בהן הוא שיחק בה ומאחלת לו מכל הלב הצלחה מלאה ושלמה. Goodbye and good luck General!".

עוד בנושא:

לפרסום על כך שוואקמה ימריא לטורקיה מיד אחרי המשחק
כל הסיפורים, החדשות והמשחקים של הפועל באר שבע
מכבי תל אביב עלתה לפלייאוף אחרי 1:2 על פיוניק ירבאן
השחקנים הכי טובים בהפועל באר שבע בעידן אלונה ברקת

ברק בכר אמר: "המשחק התפתח כמו שרצינו. הגענו למצבים, יכולנו להגדיל את התוצאה, אבל לצערי לא עשינו את זה וספגנו. חבל, מאכזב מאוד, אבל אנחנו מאוד גאים בשחקנים שהראו היום אופי. לא עמדנו במטרה שלנו, אנחנו יודעים את זה, אבל זה נגמר ועכשיו נתרכז בליגה. האליפות היא המטרה העיקרית ואני מרגיש שאנחנו מוכנים".

על הקמפיין האירופי אמר בכר: "אי אפשר להתווכח עם תוצאות, נכשלנו במבחן התוצאה. אבל נדע להיבנות מאכזבות - עשינו את זה בעבר ונדע לעשות את זה גם עכשיו".

מרואן קבהא סיכם: "מכאן יש לנו רק לאן להתקדם ולשאוף, יש לנו מטרות חדשות ואנחנו חייבים לעמוד בהן. החמצות זה חלק מהמשחק, גם מי שהחמיץ רצה לנצח. צריך להרים את הראש ולהיות מוכנים לליגה. הפועל באר שבע הוכיחה הרבה פעמים שאי אף פעם לא נשברת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully