וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה עסקת וואקמה לטרבזונספור. ימריא מקפריסין לבדיקות רפואיות

14.8.2018 / 17:33

סוכמה סופית עסקת העברתו של הניגרי מהפועל באר שבע לקבוצה הטורקית, וזאת בכפוף לבדיקות רפואיות וחתימה רשמית. השחקן לא יחזור לארץ אחרי המשחק נגד ניקוסיה ויערוך בשישי בדיקות רפואיות באיסטנבול. קורהוט קיבל אישור להיעדר מהאימונים על מנת למצוא קבוצה

צילום ועריכה: קובי אליהו

סוכמו עקרונית כל פרטי עסקת טוני וואקמה לטרבזונספור. השחקן צפוי להמריא מקפריסין לטורקיה לאחר משחק הגומלין ביום חמישי נגד אפואל ניקוסיה בליגה האירופית. לוואלה! ספורט נודע שהפערים שהיו בעסקה נסגרו וכעת בבאר שבע ימתינו לאחר המשחק לפגישה הרשמית של וואקמה עם הטורקים. אם לא יקרה משהו דרמטי, הניגרי יעבור רשמית כבר ביום שישי לקבוצה הטורקית. וואקמה כבר רכש כרטיסי טיסה מקפריסין לטורקיה על מנת לעבור בדיקות רפואיות ביום שישי. בבאר שבע הבינו בימים האחרונים שהשחקן מיצה עצמו מבחינה מקצועית, והוא אף הבהיר שיעשה הכל כדי להיפרד מהקבוצה עם ניצחון על הקפריסאים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
"הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים". צפו ב"אס של אפואל ניקוסיה"
תומאש פקהארט שוחרר מהפועל באר שבע וחתם בלאס פלמאס

מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מחפש קבוצה שתקלוט אותו. מיהאי קורהוט/קובי אליהו

בעניין אחר, בקבוצה היו מרוצים מהסכם שחרורו של החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט, שעבר ללאס פלמאס הספרדית. בבאר שבע יקבלו החלטות לגבי חיזוק לאחר המשחק מול ניקוסיה. מעבר לשלב הבא עשוי להביא לכך שחלוץ נוסף יוחתם בקבוצה. בינתיים, במועדון ממשיכים במאמצים להגיע להסכם עם השוער יאניס אנסטיס על שחרורו. במקביל, גם מיהאי קורהוט, שלא חזר לאימונים בשלב זה, מחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו. האלופה אישרה למגן להמריא להונגריה ולא לחזור לארץ אחרי פיצוץ המו"מ מול אנורתוזיס. משמעות האירועים האחרונים היא שמיגל ויטור יצא מההקפאה עוד לפני תום מועד ההעברות הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully