וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש פקהארט שוחרר מהפועל באר שבע וחתם בלאס פלמאס

13.8.2018 / 20:32

החלוץ הצ'כי (29) עזב את האלופה אחרי עונה אחת בה כבש עשרה שערי ליגה והיה שותף לאליפות: "מודה למועדון ולקהל ומאחל לכולם בהצלחה". הקבוצה שירדה לליגה השנייה בספרד הודיעה על צירופו

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע הודיעה היום (שני) על שחרורו של החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט. כידוע, החלוץ רצה לעזוב את המועדון וכעת קיבל את האישור הרשמי לחפש קבוצה חדשה אחרי עונה אחת בלבד במדים האדומים. פקהארט היה במגעים עם פנאתינייקוס היוונית, אבל חתם לבסוף על חוזה לשנתיים בלאס פלמאס שירדה לליגה השנייה בספרד, שם ישתף פעולה עם מנולו חימנס שהיה מאמנו בא.א.ק אתונה.

בהודעת המועדון הרשמית מסרה האלופה: "תומאש פקהארט הגיע לסיכום עם הפועל באר שבע על שחרורו מהקבוצה. אנו מודים לתומאש על תרומתו ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה". פקהארט עצמו אמר: "תודה על התקופה היפה בישראל. מודה למועדון ולקהל ומאחל לכולם בהצלחה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע: וואקמה הגיע לאימון, נותרו כמה פרטים להשלמת העברתו
אפואל ניקוסיה מודאגת לקראת הפועל באר שבע: מי יעמוד בשער?

שחקן הפועל באר שבע תומאש פקהארט מול שחקן אפואל ניקוסיה קרלאו. ברני ארדוב
נפרד מהמדים האדומים. תומאש פקהארט/ברני ארדוב

פקהארט בן ה-29 הגיע לבאר שבע בקיץ שעבר והחזיק בחוזה עד 2020, אך במהלך החודשיים האחרונים הביע רצון לעזוב. החלוץ הצ'כי (שני שערים ב-19 הופעות במדי הנבחרת) כבש עשרה שערי ליגה בעונה הקודמת והיה שותף לאליפות השלישית ברציפות של הפועל באר שבע.

בעניין אחר, החלוץ הניגרי הצעיר מובארק אג'יואוגו (18) נבחן בקבוצת הנוער של המועדון ואף כבש במשחק אימון נגד הפועל רמת גן ביום שישי. הוא ככל הנראה יצורף וישחק העונה במדי קבוצת הנוער.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: וואקמה הגיע לאימון, נותרו כמה פרטים להשלמת העברתו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully