וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וואקמה הגיע לאימון, נותרו כמה פרטים להשלמת העברתו

12.8.2018 / 18:37

שחקן הכנף הניגרי צפוי לשחק בגומלין מול אפואל ניקוסיה, כאשר מול טרבזונספור נשארו עוד כמה נקודות לסגירה. במועדון הודו כי ההסכמה למכור את וואקמה לא נבעה רק ממניעים מקצועיים

צילום ועריכה: קובי אליהו

אנתוני וואקמה, שחקן הכנף הניגרי של הפועל באר שבע, חזר מטורקיה והגיע הערב (ראשון) לאימון הקבוצה. בבאר שבע תכננו מראש שהשחקן יחזור וזאת כדי שיתכונן באופן מלא למשחק הגומלין ביום חמישי בקפריסין מול אפואל ניקוסיה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, בו באר שבע מתעקשת שוואקמה ישחק גם אם יעבור לטרבזונספור.

בשלב זה העסקה טרם הושלמה ונותרו כמה פרטים בין הקבוצות שלא נסגרו. עם זאת, גורמים המעורים בפרטים אמרו שהפרטים שלא נסגרו אינם משמעותיים וקשה להאמין שיובילו לפיצוץ העסקה. וואקמה צפוי לפי התכנון לשחק עם האלופה בקפריסין ומיד בסיום המשחק להמריא לטורקיה ולהיפרד סופית מהפועל באר שבע.

עוד בנושא:

כאב הראש של אפואל ניקוסיה: דה וינסנטי צפוי לפתוח בחוד
הפועל באר שבע הודיעה: מאור מליקסון ייעדר מספר שבועות
ג'ון אוגו עונה לבוני גינצבורג שביקר אותו: "היית שוער גרוע"

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה חוגג. קובי אליהו
הגיע לאימון. וואקמה/קובי אליהו

בבירת הנגב הסבירו שלעזיבה של שחקן הכנף הניגרי יש שתי סיבות מרכזיות: הראשונה מקצועית והשנייה כספית. וואקמה התעקש לעזוב בחודשיים האחרונים והשחקנים והצוות המקצועי הרגישו שהוא מתנהל כמי שמרגיש שהוא מיצה את עצמו בקבוצה. והיה כמובן את עניין המיסוי. הניגרי נכנס לשנה החמישית שלו בישראל - מה שאומר שהקלות המס לא חלות עליו יותר ושהשכר שלו היה אמור להיפגע באופן משמעותי. בבאר שבע ידעו שהם יצטרכו לדרג את החוזה שלו בעשרות אחוזים כדי ששכרו לא יפגע והוא יאריך את ההסכם עם המועדון.

העזיבה הצפויה של וואקמה תכניס לבאר שבע כמיליון יורו מהמכירה וגם תחסוך את שכרו - ביחד מדובר על כשבעה מיליון שקל. הכסף הזה ישמש את לחיזוק ושני המועמדים העיקריים לחלק הקדמי הם נייג'ל האסלביינק ודיא סבע.

בכל מקרה, בבאר שבע ממתינים להכרעה נגד אפואל ניקוסיה ביום חמישי. אם הקבוצה תודח מאירופה, לא מן הנמנע שהיא תוותר על חיזוק בחלק הקדמי לפחות עד ינואר, ו"תסתפק" בניב זריהן, חן עזרא, מאור מליקסון ועדן בן בסט בעמדות הכנף.

בהפועל באר שבע מאוכזבים מאוד מכך שמיהאי קורהוט לא השלים את המעבר לאנורתוזיס פמגוסטה ובעצם לא פינה מקום במצבת הזרים. סוכניו של המגן השמאלי מנסים למצוא קבוצה בהונגריה שתצרף אותו בהשאלה.

(עדכון ראשון: 10:50)

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע תוכל לרכוש את נייג'ל האסלביינק תמורת 2.5 מיליון יורו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully