וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים". צפו ב"אס של אפואל ניקוסיה"

יריבת הפועל באר שבע תולה תקוות בגיאס זאהיד הנורבגי, שלא שיחק בטרנר ובעונה שעברה כבש 10 שערים ובישל 17 נוספים: "הוא ייתן פתרונות בהתקפה". קרלאו יחזור בזמן מברזיל?

אימג'בנק GettyImages

בקפריסין ממשיכים להתכונן למה שמוגדר כ"אחד המשחקים הקריטיים ביותר של אפואל ניקוסיה העונה" - הגומלין נגד הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי. אחרי שנים של הופעות בשלבי הבתים של המפעלים האירופים, באלופה המקומית לא מעזים לחשוב על תסריט של הדחה כבר באמצע אוגוסט.

המאמן ברונו בלתזאר יערוך כמה שינויים בהרכב, חלקם כפויים (החלוץ דלאטורה מורחק) ואחרים מקצועיים לחלוטין (המגן השמאלי קאג'ו יירד לספסל אחרי הופעה לא טובה בטרנר). מי שלא שיחק בבירת הנגב וכנראה יפתח הפעם הוא הקשר ההתקפי הנורבגי גיאס זאהיד, ובקפריסין תולים בו הרבה תקוות.

זאהיד בן ה-23 נרכש מוולרנגה בקיץ שעבר ואת עונת הבכורה בליגה הקפריסאית סיים עם 10 שערים ו-17 בישולים. "הוא האס בשרוול של בלתזאר", טענו ב"פילניוז" והסבירו: "בבאר שבע הוא לא שותף כי המאמן בחר בשחקנים יותר הגנתיים. אבל הדרישות במשחק ביום חמישי הן שונות והיא צריכה מישהו עם פתרונות בהתקפה. לנורבגי יש בדיוק את מה שאפואל צריכה".

עוד בנושא:

אפואל ניקוסיה מודאגת לקראת הפועל באר שבע: מי יעמוד בשער?
כאב הראש של אפואל ניקוסיה: דה וינסנטי צפוי לפתוח בחוד נגד באר שבע

שחקן אפועל ניקוסיה, גיאס זאהיד, מול שחקן ריאל מדריד, מרסלו. AP
"האס בשרוול של בלתזאר". זאהיד מול מרסלו בעונה שעברה/AP

בניקוסיה גם ממתינים בציפייה דרוכה לחזרתו של הבלם קרלאו, שלמרות פתיחת עונה לא טובה, נחשב לאיש החשוב בחולייה האחורית. הברזילאי המריא מישראל למולדתו מיד אחרי המשחק בטרנר כדי לשהות עם אשתו שילדה. הוא היה אמור לשוב לקפריסין אתמול, אבל החזרה שלו נדחתה ביום ובאפואל מקווים שלא יהיו הפתעות לא נעימות, אחרי שהוא כבר הפסיד את מירב ההכנה לגומלין.

בינתיים בדיוק כמו בהפועל באר שבע, גם באפואל ניקוסיה הלחץ גדול וקיים חשש אמיתי מקטסטרופה במקרה של אי העפלה. התקשורת לא מורידה לחץ וב"ספורט 24" כתבו הבוקר: "היריבה הכי גדולה של אפואל ניקוסיה היא עצמה. יש לה שחקנים איכותיים, הם ילחמו על המגרש ויהיה להם יתרון ביתיות. אם לאלופה שלנו לא יהיו כל כך הרבה עליות ומורדות במהלך המשחק נגד הפועל באר שבע, היא ללא ספק תעלה שלב. זה בידיים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully