וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותני הטוני: השחקנים הכי טובים בהפועל באר שבע בעידן אלונה ברקת

פורץ הדרך, הלוחם האולטימטיבי, מחורר הרשתות, הכוכב שמצטיין גם כשהוא נעדר ושני הסופרסטארים שאי אפשר להכריע ביניהם. לקראת הפרידה מטוני וואקמה, אורן יוסיפוביץ בוחר את השחקן הכי טוב של האלופה בעידן החדש. אז מי מספר 1?

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהיעדר שכנוע של הרגע האחרון, הפרת סיכום טורקית ו/או קשירתו לכנף השמאלית של המטוס, הערב יופיע ילבש טוני וואקמה את מדי הפועל באר שבע בפעם האחרונה. זה היה פלירט די קצר אבל מאוד מוצלח, מקיץ 2015 ועד ימינו אנו, אבל עכשיו האתגר של אלופת המדינה הוא למצוא תחליף לזר הכי טוב בתולדותיה - וכן, זר הכי טוב בתולדות מועדון מוצאים בערך פעם בדור. אז אם כבר הכרענו בסוגיה הבוערת ההיא, ולפנינו דירוג וואלה! ספורט השישי (ביום ראשון הקרוב מתחילים), אז הנה שפשוף נעים עם דירוג קצת אחר:

עשרת השחקנים הכי טובים בתקופת אלונה ברקת.

עוד בנושא

הערב: אפואל ניקוסיה - הפועל באר שבע (20:00, ספ' 1)
ג'ון אוגו מתוסכל מעזיבת וואקמה, בכר מתכנן מהפכה בהרכב
נשיא טרבזונספור: "מנסה לשכנע את באר שבע לפרוס את התשלום על וואקמה"

שחקני הפועל באר שבע אנתוני וואקמה, ג'ון אוגו. קובי אליהו
קשה מאוד להכריע. טוני וואקמה עם ג'ון אוגו/קובי אליהו

לפני הצלילה, כמה הבהרות:

1. אל הדירוג הוכנסו סטטיסטיקות, התייעצויות וכן, הרבה דעה אישית. מהדירוג הוצאו מטענים רגשיים ותכונות של מחוץ לדשא (מצטער, אוהדי באר שבע, ברדה אכן מספר 1 בכל דבר שקשור במועדון שלכם - אבל לא בדירוג הזה). נטו: יש כוחות - את מי אתם בוחרים קודם לאור הופעותיו במדי באר שבע?

2. גם אחרי ההסבר, זה היה מאוד קשה. עזבו תירוצים, עובדתית - מאוד קשה להכריע בנושא זה בקבוצה הזו. זו הסיבה ששני הזוכים האחרונים בתואר שחקן העונה שיחקו רק 19 (ויטור) ו-12 (ממן) פעמים בהרכב הקבוצה באותה העונה - שני תקדימים; לרוב, גם במהלכי העונות המדוברות, בכל חודש היה כוכב אחר. סביר להניח שרובכם תסכימו עם החברים בטופ-6; סביר להניח שכל אחד יסדר אותם אחרת.

3. וברצינות, את "תקופת ברקת" (2007-) עצמה אפשר לחלק לשניים - לפני ואחרי ברדה, או אם תרצו, לפני או אחרי בכר. על כן, ולא במפתיע, רוב חברי הדירוג שיחקו רק בקדנציה השנייה.

4. רק שחקנים שהשלימו עונה במועדון נכנסו לדירוג. סורי, חנן, בעונה הבאה…

5. הנתונים בטקסט זה הגיעו, ברובם, באדיבות יוסי מדינה איש "babagol". תודה, יוסי.

לעסק. יותר מ-150 שחקנים עברו בבירת הנגב מאז הגיעה לשם אלונה, והנה הטובים שבהם.

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully