וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנספורד לרון חולדאי: "נתחיל לחפש אלטרנטיבות לבלומפילד"

16.8.2018 / 16:10

מנכ"ל מכבי תל אביב שיגר מכתב לראש העירייה, בו תקף את ההתנהלות מול המועדון. העירייה: "מדובר בניסיון לא יאה להפעיל לחץ בתקופת בחירות". הפועל תל אביב: "מאחלים להם למצוא בית חדש"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד פרסם היום (חמישי) מכתב ששלח לראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי בנוגע לבניית אצטדיון בלומפילד. "בפגישה האחרונה ב-12 ביוני 2018 בין מורן מאירי וביני לבין מנחם לייבה והצוות שלו מהעירייה, הוסכם שהעירייה תעביר לנו את טיוטת הסכם השכרת האצטדיון בתוך ארבעה שבועות", כתב מנספורד, "כיוון שלא קיבלנו את ההסכם, כתבתי ב-26 ביולי מכתב שדורש שההסכם יגיע לא יאוחר מ-2 באוגוסט 2018. עד היום לא קיבלנו דבר".

מנספורד ממשיך וטוען: "אנחנו מתוסכלים מאוד מחוסר תשומת הלב והדחיפות מצד העירייה בנוגע לעניין הזה. כמו שהבהרנו כבר בעבר, הפרויקט היקר מאוד הזה החל ללא התייעצות הכרחית עם מועדוני הכדורגל. לאור העובדה שהשימוש באצטדיון בלומפילד הוא בעיקר על ידי מועדוני הכדורגל של העיר, זה בלתי מוסבר איך אישור פרויקט כזה ניתן בלי שיינתן כל אישור מהמשתמשים בו. מכבי תל אביב הוא מועדון שפועל בצורה שונה מרוב המועדונים בישראל.

"הבעלים שלנו בחר להשקיע לא רק בכל האספקטים המקצועיים של המועדון, אלא חשובים לו גם עניינים מסחריים ואחריות חברתית. כתוצאה מכך, הדרישות והצרכים שלנו שונים משל האחרים. במקום שהעיר תחבק את השותפה שלה ותעבוד ביחד לצורך הרווחים האדירים שמועדון שמשחק באירופה באופן קבוע יכול לספק, מתייחסים אלינו כאל דבר שולי. ההצעה המקורית של העירייה בנוגע לסכומי ההשכרה יגדילו את ההוצאות של המועדון בלי שום בטוחה להחזרה. ההצעות האלה נועדו לתעדף את הפועל תל אביב ובני יהודה, פעולה בלתי מכובדת ולא מקובלת".

מנספורד המשיך ועבר לצעדים פרקטים כשכתב: "בסופו של דבר אנחנו עומדים בפני מצב בו דרישות השכירות הן גבוהות מאוד, דמי הטיפול הם גבוהים או לא מוגדרים והדדליין להגיע לסיכומים תמיד נדחים. ההשפעה הכלכלית השלילית עלינו גרמה לכך שגם בלומפילד סגור לעונה אחת יותר ממה שהיה צריך להיות. לאור העובדה שלא קיבלנו את המידע הסופי בנוגע לאצטדיון, קשה לנו לראות איך אנחנו חוזרים לבלומפילד ואנחנו מחוייבים למצוא אלטרנטיבות ולהתחיל לחפש אחר אלטרנטיבות".

עוד בנושא:
בית"ר פנתה לגבי שטקוס, הפועל חיפה דורשת 2 מיליון שקל
לודוגורץ מציעה לדיא סבע 13 מיליון שקל לחמש שנים
אלון חזן מונה לעוזר מאמן נבחרת ישראל

בן מנספורד מנכ"ל מכבי תל אביב. קובי אליהו
זועם. מנספורד/קובי אליהו

תגובות

תגובת עיריית תל אביב-יפו: "אצטדיון בלומפילד הוא אצטדיון עירוני המשרת את כל הקבוצות התל אביביות. עיריית תל אביב-יפו משקיעה 450 מיליון שקל בשדרוג האצטדיון וכפי שהתחייבנו, עונת המשחקים 2019/2020 תיפתח בזמן וכל הקבוצות יחזרו לשחק בו. מכבי תל אביב עודכנה והייתה שותפה לאורך כל הזמן (גם בתקופת המנכ"ל הקודם) בתהליך השיפוץ, ולראייה העיכוב במספר חודשים נגרם לאור בקשתה של מכבי להוספת תאי צפייה ושינויים רבים נוספים לאור הערות ובקשות הקבוצה. מדובר בניסיון לא יאה בלשון המעטה להפעיל לחץ פסול בתקופת הבחירות.

"אנו בטוחים ומקווים שלטובת אוהדי הקבוצה מכבי תחזור לשחק בביתה הטבעי, אך אין ביכולתנו לכפות עליה אם תחליט הנהלת הקבוצה אחרת בניגוד לרצון אוהדיה הרבים והמסורים. לו היה ממתין מנכ"ל הקבוצה לתשובה עניינית במקום לפנות לתקשורת היה מגלה שטיוטת ההסכם נמצאת בשלביה הסופיים ואמורה להישלח אליו בימים הקרובים".

תגובת הפועל תל אביב: "מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב מייחל ליום בו ישוב למשכנו ההיסטורי בו חווינו את רגעי האושר והשיא, האצטדיון בו חקוקה ההיסטוריה של המועדון ותקוותנו שגם העתיד נמצא בבלומפילד, ביתינו היחיד. אנו שמחים ומברכים לשמוע כי מכבי תל אביב שוקלת לחפש אצטדיון אחר לארח בו את משחקיה ומאחלים לה למצוא מקום שיענה על שלל צרכיה - ובמהרה.

"משבחר מר מנספורד להזכיר במכתבו לעירייה כי ההצעה שהוגשה בפניו לאירוח המשחקים באצטדיון בלומפילד 'מעניקה יתרון להפועל תל אביב', הרשו לנו להניח כי טענותיו נובעות מכך שבקשותיו לתופינים לכאורה במגוון נושאים נתקלו בסירוב - בעקבות רצונם של מנהלי הפרויקט ליצור שוויון בין הקבוצות אשר עתידות לארח באצטדיון. אנו מחזקים את ידי מנהלי ועובדי הפרויקט ומקווים לשוב במהרה לביתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully