וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן מונה לעוזרו של הרצוג. המאמן: "הנבחרת תהנה משני שחקני נבחרת עתירי ניסיון"

16.8.2018 / 12:40

בנבחרת אישרו את הידיעה לפיה מאמן הנוער יצטרף לצוות שבונים האוסטרים. כעת יעשה ניסיון לצרף את לינדנברגר או ספריי, כששדו עשוי להישאר לצדו. חזן: "מכיר את התכנית של רוטנשטיינר והרצוג, נראה מבטיח"

ניב אהרונסון

נבחרת ישראל הודיעה היום (חמישי) כי אלון חזן, מאמן נבחרת הנוער, נענה להצעת ווילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל, ואנדי הרצוג, מאמן הנבחרת, ויצטרף לצוות המקצועי של הנבחרת הבוגרת כעוזר מאמן. יש לציין כי חזן יעזוב כמובן את נבחרת הנוער ומי שימונה במקומו יהיה, כצפוי, ניר לוין.

לידיעה הראשונית על כוונת הרצוג למנות את חזן לעוזרו

כזכור, ההחלטה עד חזן נפלה באותו ערב בו מונה הרצוג לתפקיד וכבר למחרת אישרו בהתאחדות לכדורגל את המינוי הצפוי. כרגע, חזן יהיה העוזר היחיד של הרצוג, אך ייתכן ובהמשך תישקל אפשרות לצרף עוזר נוסף. הצוות סביב המאמן יורכב עד תחילת השבוע. שוער העבר קלאוס לינדנברגר, שעבר בעבד כמאמן שוערים בנבחרת אוסטריה, מועמד לשמש כמאמן שוערים. מאמן הכושר האנגלי רוג'ר ספריי כבר קיבל פניה לשמש כמאמן כושר נוסף לערן שדו.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הרצוג ורוטנשטיינר סיכמו: הרכבת הצוות המקצועי תושלם עד תחילת השבוע
אנדראס הרצוג: "רוצה להשריש פה מנטליות מנצחת, כמו קלינסמן"

מאמן זמני נבחרת ישראל אלון חזן. קובי אליהו
"נבנה כאן משהו שאני מאמין בו". אלון חזן/קובי אליהו

רוטנשטיינר מסר: "אלון הרשים אותי כבר מהמפגש הראשון בינינו והיה לי ברור שארצה אותו כחלק מרכזי מהנבחרת הבוגרת. מדובר בשחקן עבר גדול של הכדורגל הישראלי ונבחרת ישראל ואני משוכנע שהשילוב בינו לבין אנדי הרצוג יוכיח את עצמו. אלון מכיר מצוין כל שחקן בכדורגל הישראלי והוא גם מאמן מצוין עם עתיד מבטיח בנבחרת הבוגרת. אני רואה חשיבות גדולה בשיתוף הפעולה ובנכונות של כל מאמן ואיש צוות מקצועי בנבחרות ישראל לתרום להצלחת המערכת". הרצוג הוסיף: "נבחרת ישראל תיהנה מצוות מקצועי עם שני שחקני נבחרת עתירי ניסיון, דבר שיתרום לחדר ההלבשה וליכולות המקצועיות שלנו. אני משוכנע כי השילוב בינינו יסייע לפיתוח ולקידום הנבחרת. מצפה לנו עבודה רבה בזמן הקצר עד להתכנסות הנבחרת ולמשחקים במוקדמות ליגת האומות ואני בטוח שיחד נעמוד באתגרים".

חזן מסר בתגובה: "אין כבוד גדול יותר מאשר להיות חלק מרכזי בצוות המקצועי של הנבחרת הבוגרת, זה כמובן גם אתגר עצום. נעניתי בחיוב להצעה של ווילי ואנדי מתוך אמונה גדולה בסיכויים שלנו לצאת לדרך חדשה ולהצעיד קדימה יחד את הנבחרת. אני מכיר את התוכניות של ווילי ואנדי והן נראות לי מבטיחות. השינוי לא יתרחש ביום אחד, זה ברור, אבל נבנה כאן משהו שאני מאמין בו. אני בטוח שהאוהדים שאוהבים את הנבחרת וצמאים למפגש אתה ידעו לתמוך ולעודד ולהיות שותפים ליציאה לדרך חדשה".

עוד באותו נושא

הרצוג ורוטנשטיינר סיכמו: הרכבת הצוות המקצועי תושלם עד תחילת השבוע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully