וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג ורוטנשטיינר סיכמו: הרכבת הצוות המקצועי תושלם עד תחילת השבוע

14.8.2018 / 8:27

ערן שדו עשוי להישאר, אליו יצטרף מאמן כושר מומחה ומאמן שוערים זר, שיצטרכו לעבוד בשכר שעתי. אחרי ההחלטה לגבי ערן זהבי, בנבחרת ממתינים לראות כיצד הקפטן לשעבר יפעל

ניב אהרונסון

המאמן החדש של נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, שוחח אתמול עם המנהל הטכני של ההתאחדות וילי רוטנשטיינר בעניין הרכבת הצוות המקצועי של נבחרת ישראל. השניים סיכמו כי הרכבת הצוות תושלם תוך חמישה עד ששה ימים, כלומר עד תחילת השבוע, ובמסגרתה ייתכן שאחד מאנשי הצוות הישראלים, ערן שדו, יישאר בתפקידו. על פי גורמים בנבחרת, האוסטרים מעוניינים להביא איתם מאמן כושר מומחה שעבד איתם בעבר. מאמן השוערים והכושר, האוסטרי קלאוס לינדנברגר והאנגלי רוג'ר ספריי, יצטרכו להחליט האם הם מוכנים להגיע לנבחרת ישראל בשכר שעתי - כפי שהוחלט בהתאחדות לכדורגל. אלון חזן ישמש כעוזר ורק אם יגיע תקציב נוסף, ימונה עוזר אוסטרי.

אחרי ההחלטה שהתקבלה לגבי ערן זהבי, בנבחרת ממתינים לראות כיצד הקפטן לשעבר יפעל והאם יוציא הודעה שבמסגרתה הוא מודיע שהוא מעוניין לחזור למדים הלאומיים. "ההתנצלות היא לא העניין. ערן פרש מהנבחרת, וכדי לחזור הוא צריך לשנות את דעתו. אנחנו לא נפנה אליו", המשיכו אתמול להתעקש בהתאחדות. רוטנשטיינר עצמו סיפר למקורביו כי אף הוא לא מתכוון לשוחח עם זהבי על העניין הזה, מאחר והוא מכבד את החלטת ההתאחדות. כך או כך, נושא זהבי יוכרגע לכל המאוחר בשבוע הבא, משום שהשניים רוצים להתחיל בבניית הסגל.

האוסטרים יעזבו היום את ישראל וישובו בשבוע הבא, אז יחלו בהכנות למשחק מול אלבניה. הרצוג קיבל לידיו את רשימת הסגל מהמשחקים האחרונים וכמו כן את רשימת הלגיונרים. "הוא לומד את הכדורגל הישראלי לאט לאט. רוטנשטיינר יסייע לו כמובן, כי אין המון זמן עד אלבניה", אמרו בהתאחדות.

עוד בנושא

אנדי הרצוג: "רוצה להשריש פה מנטליות מנצחת, כמו קלינסמן"
בנבחרת החליטו: רק הודעה פומבית של זהבי תסלול את חזרתו
אנדי הרצוג יבקש תקציב נוסף למינוי הצוות. רוצה את חזן וספריי

וילי רוטנשטיינר מנהל טכני עם אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
דרוש: מאמן כושר מומחה. הרצוג עם רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully