וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אני רוצה שנהיה דומיננטיים כפי שיונייטד הייתה"

מאמן מנצ'סטר סיטי דיבר על הרצון להשיג שליטה אבסולוטית בעיר: "יש לנו שכנים שבמשך 15 או 20 שנה ניצחו בלי הפסקה. מבחינתי, האתגר הגדול ביותר שלי כאן הוא לשנות את זה"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שזכה בדאבל עם מנצ'סטר סיטי בעונה החולפת עם אליפות וגביע הליגה, פפ גווארדיולה רוצה להמשיך לזלול תארים. הוא דיבר על כך בסרט הדוקומנטרי החדש שנעשה על הסיטיזנס, "הכל או כלום", והתייחס בעיקר לשליטה של היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד בעיר. כיום, נראה שהמאזן שונה: השדים האדומים לא זכו באליפות מאז שאלכס פרגוסון פרש בשנת ב-2013, ונראה שהמטרה של המאמן הקטלאני היא להשיג שליטה דומה בעיר לזאת שהייתה בעבר ליונייטד.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
קייל ווקר: "הפציעה של דה בראונה? מנצ'סטר סיטי לא בנויה על שחקן אחד"
וויליאן: "הסגנון של צ'לסי מזכיר את ברזיל, כיף לשחק ככה"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
אוהב חדר הלבשה רועש. פפ גווארדיולה/רויטרס

"יש לנו שכנים שבמשך 15 או 20 שנה ניצחו בלי הפסקה. אני חושב שהאתגר הגדול ביותר שלי הוא לשנות את זה. אני רוצה שמנצ'סטר סיטי תהיה דומיננטית כפי שיונייטד הייתה", אמר גווארדיולה, שהוסיף: "אין לי את כל התשובות. לפעמים אני לא יודע משהו, אבל מראה לשחקנים יודע. אני עושה את זה בשביל שהם יאמינו שיש לי את התשובות ושזה ייתן להם ביטחון במשחק".

המאמן דיבר גם על האווירה בחדר ההלבשה: "אני אוהב שחדר ההלבשה רועש לפני משחקים. אני מרגיש שזה תורם לשחקנים והופך אותם לאנרגטיים יותר. הדבר שאני הכי מתגעגע אליו מימיי כשחקן הוא האווירה בחדרי ההלבשה. זה המקום הכי טוב להיות בו, חוץ מהמגרש כמובן. כל הבדיחות, הצחוקים, כולם יחד מבקרים את המאמן וחולקים רגעים טובים יותר וטובים פחות".

עוד באותו נושא

קייל ווקר: "הפציעה של דה בראונה? מנצ'סטר סיטי לא בנויה על שחקן אחד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully