וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאן: "הסגנון של צ'לסי מזכיר את ברזיל, כיף לשחק ככה"

הברזילאים של הבלוז ממשיכים לגלות שביעות רצון מהגעתו של מאוריציו סארי. וויליאן: "המאמן מבקש מאיתנו ליהנות על המגרש, הסגנון שלנו השתנה. אנחנו משחקים כדורגל כיפי"

AP

צ'לסי אמנם לא נחשבת למועמדת המובילה לזכייה באליפות אנגליה העונה, אבל בינתיים עושה רושם שהיא תהפוך לאחת הקבוצות היותר מהנות בפרמיירליג. ההגעה של מאוריציו סארי הפכה את הקערה על פיה מבחינת סגנון המשחק והחניכים של האיטלקי מרוצים.

"כיף לשחק ככה", אמר וויליאן, שהיה על הכוונת של ברצלונה לאורך הקיץ ולבסוף נשאר בסטמפורד ברידג', "יש לנו הרבה שחקנים איכותיים בחלק הקדמי, כמו אדן הזאר ופדרו. אלו שחקנים שאוהבים ורוצים לשחק כדורגל. כשסארי דיבר על כדורגל 'כיפי', לזה הוא התכוון וזה מה שננסה לעשות העונה. זה מזכיר את סגנון הסמבה של ברזיל, זה מה שאנחנו מנסים לעשות גם בנבחרת. לשחק עם תנועה ויכולת אישית".

צ'לסי ניצחה בהאדרספילד 0:3 במחזור הפתיחה וביום שבת היא תארח את ארסנל. וויליאן אמר: "המאמן מבקש מאיתנו ליהנות על המגרש, אבל לשחק באחריות. הסגנון של צ'לסי השתנה ואני חושב שבזכות זה נוכל לגרום לארסנל הרבה בעיות. כמובן שזה משחק מיוחד, הרי מדובר בדרבי ותמיד קשה נגדם".

באופן כללי נראה שהברזילאים של צ'לסי מאוד מרוצים מההגעה של סארי. בשבוע שעבר דויד לואיז אמר ש"כולנו נהנים תחת המאמן החדש. אני אוהב את הפילוסופיה שלו: לשחק כדורגל יפה ואטרקטיבי".

עוד בנושא:

מאוריציו סארי: "יקח זמן עד שנשחק כמו נאפולי, אבל רואים ניצוצות"
קפה רותח לפרצוף: הקיץ המסויט של צ'לסי הגיע לשיאו בהחתמה הזויה של קפה
העברות בעולם: ברצלונה לוטשת עיניים לאדריאן ראביו

שחקן צ'לסי וויליאן חוגג. רויטרס
מאוהב. וויליאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully