וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי: "יקח זמן עד שנשחק כמו נאפולי, אבל רואים ניצוצות"

מאמן צ'לסי אהב מה שראה ב-0:3 של הבלוז על האדרספילד, אך סיפר שעדיין יש מקום לשיפור: "החודש הקרוב קריטי". פוצ'טינו אחרי ה-1:2 של טוטנהאם על ניוקאסל: "יש לנו מנטליות מדהימה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שנפתחה אתמול (שישי) עם ניצחון ביתי 1:2 של מנצ'סטר יונייטד על לסטר סיטי, עונת 2018/19 בפרמיירליג נמשכה היום עם המחזור הראשון שגרם לכולם להתרגשות של עונה חדשה. במוקד עמדו הלונדוניות, טוטנהאם וצ'לסי, שצלחו את משחקי החוץ שלהן. טוטנהאם גברה 1:2 על ניוקאסל, בעוד צ'לסי טיילה ל-0:3 קליל על האדרספילד.

מאמן צ'לסי, מאוריציו סארי, אמר בסיום: "אני מאוד שמח. המחצית הראשונה הייתה קשה מאוד, האדרספילד קבוצה טובה. אם מסתכלים על התוצאה חושבים שזה היה משחק קל, אבל עבדנו קשה היום. ה-15 דקות הראשונות היו קשות ביותר, הם עשו לנו חיים קשים כי אנחנו לא פיזיים כמוהם. במחצית השנייה הכרחנו אותם לצאת קדימה וניצלנו את זה כדי להבטיח את הניצחון, הם גם קצת התעייפו".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
צ'לסי פתחה את העונה עם 0:3 בחוץ על האדרספילד
הלוחש לזאבים: כך השתלט סוכן העל ז'ורז'ה מנדש על וולבס האנגלית

דלה עלי שחקן טוטנהאם (מימין) חוגג עם הארי קיין. רויטרס
המאמן גאה בהם. דלה עלי והארי קיין/רויטרס

על המשך הדרך אמר האיטלקי, שהשיג ניצחון בכורה: "אנחנו נהיה חייבים להשתפר הגנתית וללחוץ יותר טוב. נעבוד גם על הנעת כדור מהירה יותר. יקח זמן עד שנשחק כמו נאפולי, אבל בהחלט רואים ניצוצות. אדן הזאר? הוא נכנס כמחליף כי הוא עדיין לא כשיר ל-90 דקות. החודש הקרוב יהיה קריטי ונצטרך להשתפר בו מאוד". אוהדי צ'לסי התלהבו במיוחד מהפנדל של ז'אורז'יניו, ששלח את השוער בן האמר לפינה אחת וגילגל בקלילות לרשת.

מנצחת נוספת הייתה טוטנהאם, שעבדה די קשה כדי להשיג 1:2 בחוץ על ניוקאסל. מאמנה, מאוריסיו פוצ'טינו אמר בסיום: "היה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון. ניוקאסל שיחקה טובה מאוד, אז אני מאוד שמח ממה שהשגנו היום. אני גאה בשחקנים שלהם, הם הראו אופי. יש לי שחקנים עם מנטליות מדהימה ואני בטוח שזה יקח אותנו רחוק השנה".

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי פתחה את העונה עם 0:3 בחוץ על האדרספילד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully