וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - פיוניק: פרץ ועטר התאמנו עם חבישות, אופואדו שוב לא בסגל

15.8.2018 / 19:36

לא ברור האם השניים יעלו ב-11 של איביץ' (ה', 20:30, ספורט 2), הפציעה ממנה סבל הניגרי בעונה שעברה בטורקיה חזרה. המאמן: "הראינו לשחקנים מה צריך לשפר, מאמין בהם". ברסקי: "נגיע ללחוץ"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:30, ספורט 2) את פיוניק הארמנית במשחק הגומלין בשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים מגיעים אחרי 0:0 במשחק הראשון שנערך כבר בשלישי שעבר ויצטרכו לנצח על מנת להמשיך לשלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית, שם יפגשו את המנצחת במפגש בין רייקה לספארסבורג (1:1 במשחק הראשון).

ולאדן איביץ' יצטרך להתמודד עם סגל לא בריא במיוחד. אלירן עטר מתאמן עם חבישה באיזור הברך בשל הכאבים מהם סובל, כשגם שיתופו של דור פרץ בספק. כזכור, הקשר האחורי נעדר מהמשחק בארמניה בשל בעיה בכתפו, וגם הוא התאמן לאורך כל השבוע עם חבישה. מי שלא ייכלל בסגל הוא צ'יקו אופואדו, שעלה לאימון המסכם כשהוא חבוש באיזור הירך. הניגרי סבל מפציעה לקראת סיום העונה שעברה בטורקיה, ונראה כי היא חזרה ותדרוש טיפול מחודש.

בניגוד לאופואדו, אבי ריקן, שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל דלקת בבטנו, אמור לשוב לסגל. איתי שכטר שקיים שיחה עם המאמן ושמע ממנו מילים חיוביות, צפוי להשתלב לפחות כמחליף.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'ואן אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון.

עוד בנושא:
ולאדן איביץ' זימן את איתי שכטר לשיחת עידוד
מאמן פיוניק: "אם נהיה יעילים בהתקפה בישראל, הכול יהיה בסדר"

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. ברני ארדוב
שיתופו מוטל בספק. פרץ/ברני ארדוב

היום קיימו הצהובים את מסיבת העיתונים לקראת המשחק. מי שדיבר ראשון היה רוסלן ברסקי, שהתייחס לחוזה החדש עליו חתם לארבע השנים הבאות ואמר: "מהרגע שחזרתי למועדון חשבתי רק על מכבי תל אביב ולא חשבתי על מה שיהיה. ידעתי שאם אהיה כולי בפוקוס על המועדון, אוכל להוציא את המיטב ויותר ואני שמח שעשיתי את זה". לקראת הגומלין: "אין ספק שבמשחק הקודם הם הקשו עלינו, הייתה שם קבוצה שידעה מה צריך לעשות כדי להקשות עלינו, אנחנו מודעים לכך שהתוצאה היא לא הכי טובה בשבילנו, אבל גם לא רעה כי לא הפסדנו. מחר נגיע ללחוץ בבית שלנו כמו שכולנו חושבים שצריך ולהשיג את התוצאה שאנחנו צריכים". על התקופה שלו כמושאל: "תקופת ההשאלה עזרה לי כי למדתי להתפתח שנה אחרי שנה, עברתי תקופות יפות ופחות יפות. הגעתי מוכן למועדון. לבוא ולחתום במועדון בו גדלת, במיוחד כשזה במכבי תל אביב זו הרגשה נפלאה".

לקראת הגומלין הוסיף הקשר, שחזר העונה לצהוב אחרי כמה עונות השאלה בקבוצות אחרות כולל בהפועל חיפה בעונה שעברה: "היו לנו הרבה מצבים במשחק הראשון ולא ניצלנו אותם, אני בטוח שנעשה את זה מחר. אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב וצריכים להיראות טוב כי אנחנו רוצים להשתפר. זה עוד משחק שאנחנו יכולים להשתפר דרכו ולהראות שאנחנו קבוצה חזקה וזה מה שנבוא לעשות".

המאמן ולאדן איביץ' אמר: "יש דברים שאנחנו צריכים לדון בהם עם השחקנים ולהראות להם מה הם צריכים לשפר. אחרי המשחק הראשון הראינו לשחקנים איפה היינו צריכים לעשות דברים בצורה טובה יותר, איפה החמצנו ודברים אחרים. ניסינו לתקן את הדברים בשבעה או שמונה ימים האחרונים. אני חיובי, מאמין בשחקנים ומאמין שהם ישפרו את הדברים. אנחנו עוד בתחילת העונה וזה טוב שאנחנו יוצרים מצבים, אם לא היינו מגיעים למצבים זו הייתה בעיה. אבל כשקבוצה כן מגיעה למצבים זה אומר שהיא עובדת. ההתקפה שלנו מתחילה מהשוער וההגנה מתחילה מהחלוץ. אנחנו מנסים להגיע לכמה שיותר מצבים ואלה דברים שאנחנו צריכים לשפר, את יכולת הסיום שלנו. זו תחילת העונה ויש לנו שחקנים איכותיים שאני בטוח שישפרו את הדברים. כל השחקנים בסדר ויכולים לשחק מחר".

עוד באותו נושא

רוסלן ברסקי חתם על חוזה חדש לארבע שנים במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט מכבי תל אביב מול פיוניק. אתר רשמי
סבוריט מול פיוניק בשבוע שעבר/אתר רשמי

פיוניק עדיין לא שיחקה העונה בליגה המקומית שלה למרות שחלק מהקבוצות בארמניה כבר אחרי שני מחזורים. פיוניק שיחקה בינתיים מול ורדר המקדונית, אותה עבר עם 0:3 בסיכום המפגשים, ומול טובול הקזחית אותה עברה בזכות שער חוץ עם 2:2 בסיכום. המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר היה בסך הכול החמישי של הקבוצה הארמנית.

הרכב משוער: אנדריה דרגוייביץ', ויאצ'סלב דמיטרייב, דידייה קאדיו, מקסים ז'סטוקוב, סרוב גריגוריאן, ואחגן חרפטיאן, מקסים טרושביץ', דניס ווינוב, רומיאן חובספיאן, אליק ארקליאן, מוחמד קונאטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully