וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלן ברסקי חתם על חוזה חדש לארבע שנים במכבי תל אביב

14.8.2018 / 14:18

הקשר שחזר אחרי שש עונות בהן היה מושאל, אמר: "עברתי דרך לא קצרה על מנת לחזור למועדון בו גדלתי מהדלת הקדמית". מנספורד: "רוסלן עשה קפיצת מדרגה באימוני טרום העונה"

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רוסלן ברסקי חתם היום (שלישי) על חוזה חדש לארבע שנים במכבי תל אביב. הקשר בן ה-26 גדל במכבי תל אביב, אבל בשש השנים האחרונות הושאל לבני יהודה, מכבי יפו, הפועל ירושלים, בית"ר תל אביב רמלה והפועל חיפה. בעונה שעברה הוא הצטיין במדי האדומים מהכרמל והמאמן ולאדן איביץ', שאחרי מינויו בדק לעומק את המושאלים, ביקש להשאיר אותו במועדון.

ברסקי אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני גאה ומאושר לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי והתחנכתי. עברתי דרך לא קצרה על מנת לחזור למכבי תל אביב מהדלת הקדמית ואני מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון שניתן בי ואעשה הכל בכדי להצדיק אמון זה".

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "למרות תחושת הסיפוק שיש עם ההחתמות החדשות, מה שגורם לי לא פחות סיפוק הוא עצם העובדה שבוגרי מחלקת הנוער חוזרים למועדון כשחקני ליגת העל ומפגינים נאמנות למועדון שלנו. רוסלן התגבר על פציעה רצינית בגיל מוקדם וחזר ממנה, באמצעות השאלות, מחושל וחזק יותר. לאחר שהיה לו חלק משמעותי בהצלחה של הפועל חיפה בעונה שעברה, רוסלן עשה קפיצת מדרגה במהלך אימוני טרום העונה. חוזה חדש וארוך טווח זה הוא לא רק הכרה ביכולת שלו, אלא גם תגמול עבור תשוקה ועבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully