וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב: "אני ממשיך בבני יהודה, טל בן חיים פעל בצורה לא מכובדת"

בעלי הזהובים קיים מסיבת עיתונאים והתייחס למעצר בקיץ ("זה לא קשור לבני יהודה"), מתח ביקורת על הבלם: ("סיכמנו אך הוא חיכה להצעה אחרת, שחקנים בכירים לא רוצים לבוא לקבוצה"), שלח מסר לקהל ("אתם לא מנהלים את הקבוצה") וקבע מדיניות רכש ("לא אחתים שחקנים סתם")

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעלי בני יהודה ברק אברמוב שבר היום (שלישי) שתיקה ממושכת וקיים מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה. אברמוב, שנעצר הקיץ בחשד לביצוע עבירות כלכליות, הכריז כי הדבר אינו נוגע לבני יהודה וכי הוא ממשיך לנהל כרגיל את המועדון. במקביל, תקף אברמוב את טל בן חיים הבלם שכבר סיכם את תנאיו במועדון אך העדיף את ההצעה של בית"ר ירושלים המתחדשת.

בפתח דבריו אמר אברמוב: "עונה ראשונה הייתה רוויה בבלגן ניהולי אבל זכינו בגביע המדינה. בעונה השנייה עשיתי סדר במועדון והבאתי אנשים שיכולים לנהל. הגיע גם יוסי אבוקסיס, היה שקט ניהולי וגם עשינו פלייאוף עליון. אני יודע שיש עכשיו עניין בבני יהודה וזה טוב. אני אדם של שאיפות. לפעמים יש כאלו שלא אוהבים את הדרך שלנו כי אין סקופים מבני יהודה. אבל אנחנו מתנהלים כמו שצריך וככה זה ימשיך. לגבי הקיץ האחרון. זה לא סוד שבחודש שעבר הייתי כמה ימים במעצר. זה דבר לא נעים. איש לא רוצה בזה, אבל זה קרה לי. אני אזרח שומר חוק. יש מרחק בין מעצר לכתב אישום".

הבעלים המשיך: "אני מבקש מהתקשורת לפני שיהיה כתב אישום לא לקבל חשיבה מוטעית. זה רחוק. כל מה שקרה לא קשור לבני יהודה אלא לעסק אחד בלבד שלי. מה שהתחייבתי הוא מה שיהיה. מה שקרה בקיץ זה גרם לאיחור של החתמת שחקנים וגם העסקה עם מכבי תל אביב נחתמה באיחור של שבועיים. טל בן חיים הבלם היה צריך להגיע אלינו. הסכמנו לסכומים שביקש אבל הוא פעל בצורה לא מכובדת וחיכה לקבוצה אחרת. אין לי דבר נגד טל בן חיים אלא על דרך ההתנהלות שלו. אני גם לא כועס עליו כי הוא זה שהביא לנו את הגביע כשהיה במכבי תל אביב".


עוד בנושא
הותר לפרסום: ברק אברמוב הוא הבעלים שנעצר בחשד לעבירות מס והלבנת הון
יוסי אבוקסיס בראיון: "יכול להיות שיש מקומות שסגורים בפניי בגלל העבר"
יוסי אבוקסיס: "הסגל שלנו עוד לא שלם, נצטרף גם חלוץ ובלם"

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. יוסי ציפקיס
ממשיך בשכונה. ברק אברמוב/יוסי ציפקיס

הבעלים המשיך ואמר: "יש לי כאן צילום של צ'קים שכובדו. החקירה היא לא על בני יהודה וגם לא על העסקים הגדולים שלי כאלו שמייצרים לי את המחזור. תקציב השחקנים עומד על תשעה מיליון שקל. אנחנו רוצים לשחרר את מרשיץ' ודובב גבאי ובלי שום קשר נביא עוד כמה שחקנים. נביא בלם אחר, חלוץ וגם אולי הפתעה. בנוגע לחקירה אני בטוח שאני נקי. החקירה נמשכת ובסופה יהיו החלטות. אם תהיה הרשעה, מה שלעניות דעתי לא יהיה, נתמודד עם זה ונפעל בנושא".

על השאלה האם הוא רוצה לעזוב את בני יהודה אמר אברמוב: "אם הייתי רוצה לעזוב את בני יהודה לא הייתי מחתים מאמן לחמש שנים ושחקנים לארבע שנים. יש אנשים שרוצים להוציא לי את האוויר והחשק. אני נשאר בבני יהודה, כיף לי בבני יהודה. אני רוצה לעשות דברים ארוכי טווח. אני הבעלים של המועדון. באתי לפה בגלל האוהדים שאני אוהב אותם והקהילה. בעניין הקהילה אנחנו עושים הרבה דברים. בנוגע לקהל, חלקו לא מתחבר אליי, אבל אני והולך עם האמונה שלי ולא נותן לקהל לנהל את המועדון".

עוד באותו נושא

הותר לפרסום: ברק אברמוב הוא הבעלים שנעצר בחשד לעבירות מס והלבנת הון

לכתבה המלאה
בעלי בני יהודה ברק אברמוב. יוסי ציפקיס
"שחקנים בכירים לא רוצים לשחק מול אלף צופים"/יוסי ציפקיס

על מעמדו של השוער אמיליוס זובאס אמר אברמוב: "יש לו חוזה לעוד שנתיים במועדון. הוא חלק מבני יהודה החדשה. בעבר היו הצעות עליו. בחלון הזה לא היו. אם יהיו הצעות שיתאימו לנו אולי נמכור אותו ואם לא, אז לא. הוא יכבד את החוזה שיש לו לעוד שנתיים. גם אם השחקן לא רוצה להיות חלק מהמועדון הוא עדיין צריך להיות חלק ממנו".

על התנהלותו של אלי טביב אמר אברמוב: "אולי אני הייתי מנהל אחרת, אבל זה היה מועדון שלו וזה זכותו לעשות את הצעדים שהוא עשה".

על מדיניות הרכש שלו אמר בעלי בני יהודה "שחקנים בכירים לא רוצים לבוא לבני יהודה. לא בא להם לשחק מול אלף צופים. אני הרבה שנים הולך להיות פה והתוכניות הם לחמש שנים. הסכמתי לשלם לטל בן חיים סכומים שבני יהודה לא משלמת אך הוא לא הסכים לבוא. בעונה הראשונה שלי החתמתי סתם שחקנים. עכשיו אני לא אעשה טעויות כאלו".

לסיום, בהתייחס לאפשרות הקמתו של אצטדיון חדש למועדון נשמע אברמוב פסימי ואמר: "יש תכניות להקמת אצטדיון חדש לקבוצה באזור כפר שלם. אבל זה לא מתקדם לשום מקום כרגע. אולי אם יהיה ראש עיר חדש אפשר יהיה להתקדם. כרגע זה תקוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully