וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טל בן חיים הבלם סיכם לשתי עונות

13.8.2018 / 22:40

אחרי שלוש עונות במכבי תל אביב, מצא הבלם בן ה-36 בית חדש ויגיע כבר לאימון ביום שלישי. גיא לוזון עדיין מעוניין להתחזק בשלוש עמדות נוספות: מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי

צילום: כאן 11, עריכת וידאו: שניר דבוש

הבלם טל בן חיים סיכם הערב (שני) לשנתיים בבית"ר ירושלים. בלם מכבי תל אביב עד העונה החולפת בשלוש השנים האחרונות סיכם בקבוצה מהבירה שרק היום החליפה בעלות כשמשה חוגג רכש את המועדון מידיו של אלי טביב. בן חיים יגיע כבר מחר לאימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה.

פרט לבן חיים, גיא לוזון רוצה להתחזק בשלוש עמדות נוספות: מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי. השם שסומן לתפקיד המגן השמאלי הוא של אופיר דוידזאדה, השייך עדיין לגנט הבלגית. אם הנחתתו בבירה לא תתאפשר מבחינה כלכלית, בית"ר ירושלים תנסה להחתים את מיהאי קורהוט. בעמדת הקשר האחורי עדיין לא ברור אם לוזון יבקש להחתים את ברונו איבה הניגרי, שמתאמן עם הקבוצה, או ירצה לצרף שחקן אחר. בחלק הקדמי מועמדים מאור בוזגלו וערן לוי. בכל מקרה, הדברים תלויים במאמן.

עוד בנושא:
משה חוגג רכש את בית"ר ירושלים מאלי טביב
להיזהר מבוזגלו, להצדיע לאוחנה: הדברים הראשונים שחוגג צריך לעשות
פרידה לא כואבת במיוחד מאלי טביב

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. טל לוי
מצא בית חדש. בן חיים/טל לוי

עבור בן חיים בן ה-36 בית"ר תהיה הקבוצה הראשונה בישראל שאינה מכבי תל אביב. הבלם התחיל את הקריירה שלו אצל הצהובים ב-1998 ושיחק שם עד 2004, אז יצא לאנגליה לקריירה מרשימה מאוד. הוא החל את הדרך האירופית שלו בבולטון ושיחק שם שלוש שנים אחריהן עבר לצ'לסי ולמנצ'סטר סיטי כשהוא משחקת בכל אחת מהן עונה אחת בלבד ומהאחרונה אפילו הושאל לחצי עונה לסנדרלנד. בין 2012-2009 שיחק בפורטסמות' כשבין לבין הוא מבלה עונה אחת בהשאלה בווסטהאם (2010/11). בינואר 2013 עבר לקווינס פארק ריינג'רס כשבתום אותה עונה הוא עובר לסטנדרד ליאז' הבלגית, אבל לא מוצא את מקומו תחת גיא לוזון. בן חיים שיחק בסך הכול עשר פעמים תחת לוזון בליאז' ובין השניים היו יחסים לא טובים. למרות זאת, לוזון לקח אותו איתו לצ'רלטון מליגת המשנה באנגליה ב-2014/15 כשבתום אותה עונה בן חיים חוזר לישראל ולקבוצת נעוריו מכבי תל אביב. בסך הכול בן חיים זכה במהלך הקריירה שלו באליפות ובגביע ובעונה שעברה גם בגביע הטוטו.

בנוסף, בן חיים רשם קריירה מרשימה מאוד בנבחרת ישראל. הבלם רשם את הופעת הבכורה שלו ב-13 בפברואר 2002 דווקא בתבוסה 7:1 מול גרמניה. ב-4 ביוני 2011 כבש בן חיים את השער הראשון והיחיד שלו במדים הלאומיים בפנדל מול לטביה. בסך הכול יש לבן חיים 96 הופעות במדי הנבחרת ונחשב במשך שנים לבלם הבכיר של ישראל.

עוד באותו נושא

משה חוגג ביקר בכותל: "אלונה ברקת היא ההשראה שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully