וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג ביקר בכותל: "אלונה ברקת היא ההשראה שלי"

13.8.2018 / 17:38

הבעלים החדש של בית"ר ירושלים הגיע לכותל מלווה באלי אוחנה ואמר: "ברקת הגיעה לבאר שבע כשהייתה חולה והבריאה אותה בגדול". בעלי האלופה הגיבה: "מאחלת לך בהצלחה בדרכך החדשה"

צילום: כאן 11, עריכת וידאו: שניר דבוש

משה חוגג הפך היום (שני) באופן רשמי לבעלים החדש של בית"ר ירושלים, לאחר שרכש את המועדון מידיו של אלי טביב. על פי המתווה שסוכם, טביב יקבל 18 מיליון שקלים, בעוד יזם ההייטק שקנה ממנו את בית"ר יכסה את כל חובות המועדון, המוערכים בכ-8.5 מיליון שקלים.

אחר הצהריים, לאחר החתימה על העברת הבעלות ועוד לפני שיבקר פעם נוספת אצל ראש העיר ניר ברקת, הגיע חוגג לכותל כשהוא מלווה באלי אוחנה ועוטה על צווארו צעיף של בית"ר ירושלים. חוגג הניח תפילין והתפלל וגם הסכים לדבר עם כלי התקשורת שהיו במקום וחיכו לשמוע ממנו לגבי התכניות שלו. בשלב זה חוגג סירב לפרט תכניות מקצועיות ולהתייחס לשמות מסוימים והתרכז בעיקר בתודות ובהרעפת מחמאות על אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
המטרות של בית"ר ירושלים: מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי
אלי אוחנה ימשיך בתפקיד בכיר. ניר ברקת: "משה, ברוך הבא למשפחת בית"ר"
להיזהר ממאור בוזגלו, להצדיע לאלי אוחנה, ללמוד מאלי טביב: חמי אוזן על הבעלים החדש

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. צילום מסך
חוגג בכותל/צילום מסך

משה חוגג אמר בכותל: "אז זה יום מרגש מאוד ואני שמח מאוד שיש לי את הזכות לבוא לבית"ר ירושלים, לנסות לעשות איתה דברים יפים. אני רוצה להגיד תודה לאלי טביב על מו"מ קצר ויעיל, גיליתי קבוצה במצב בריא ובנאדם שאוהב את הקבוצה ואכפת לו. הוא היה קל איתי ולכן זה נגמר מהר כל כך. תודה לאלי על השנים היפות שלו במועדון. תודה גם לראש העיר ניר ברקת, שישב איתי עד השעות הקטנות ונתן עצות. יש עוד הרבה אנשים שעזרו ואני מודה לכולם.

"אנחנו יוצאים לדרך חדשה, כדורגל בשבילי זו אהבה גדולה מאוד. אני אמנם על הנייר הבעלים של בית"ר, בפועל הקבוצה הזו לא שלי, היא שייכת לעיר ולאוהדים. יש לי זכות להוביל ולעזור, אבל נעשה את זה ביחד. כדורגל זה לא עסק, אני לא בא להרוויח מהנדל"ן או מהקבוצה. אני מקווה שנוכל לבנות קבוצה טובה ותחרותית ושיהיה לנו בהצלחה.

"אני חושב שיש הרבה אתגרים, להיכנס למקום שהכול בו מתוקן ומסודר זה פחות אתגר. יש אתגר יפה בבית"ר ודווקא אלונה ברקת, שהיא אישה שאני מעריץ, היא הייתה ההשראה שלי למהלך הזה. היא נכנסה לבאר שבע כשהייתה חולה והיא הבריאה אותה ובגדול. אני רוצה לעשות מה שהיא עשתה, ללכת בעקבותיה. יש בעיות, אבל נעבוד בצורה מסודרת, ואני מלא באופטימיות שנצליח לסדר את המיטה החולה. נעשה מסיבת עיתונאים מסודרת ונדבר על התכניות המקצועיות. אני לא רוצה להיכנס לשמות, אני רוצה ליצור קבוצה תחרותית שכיף לראות. איך עושים את זה? נדבר על זה בפעם הבאה. שיהיה לכולנו ברכה והצלחה ודרך כיפית ומוצלחת".

אלונה ברקת צייצה מאוחר יותר בחשבון הטוויטר שלה: "מושיקו היקר, מודה לך מכל הלב על החברות, הסיוע והתמיכה לאורך הדרך ומאחלת לך הצלחה בדרכך החדשה בבית"ר ירושלים, מועדון חשוב מאוד בכדורגל שלנו. בטוחה שתביא את היכולות שאפיינו אותך גם לבית"ר. המון הצלחה!".

עוד באותו נושא

אלי טביב כבר לא הבעלים, משה חוגג: "נרגש לבשר שעסקת בית"ר ירושלים נחתמה"

לכתבה המלאה

הפוסט שהעלה חוגג בפייסבוק

אלי אוחנה עם משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. צילום מסך
חוגג בכותל עם אלי אוחנה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully