וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה ימשיך בתפקיד בכיר. ניר ברקת: "משה, ברוך הבא למשפחת בית"ר"

האיש שניהל בפועל את המועדון בשנה האחרונה אמור להמשיך גם תחת ההנהלה החדשה. ראש העירייה מיהר לברך את הבעלים החדש. דיווחים חיים לאחר מכירת בית"ר ירושלים למשה חוגג

דוברות עיריית ירושלים

לאחר ימים ארוכים של חוסר ודאות בית"ר ירושלים יוצאת לדרך חדשה. זאת לאחר שנחתם הסכם למכירת הקבוצה מידיו של אלי טביב לאיש העסקים משה חוגג. כעת יצטרך הצוות של הבעלים החדש לפעול מהר כדי להעמיד קבוצה ראויה לקראת עונת המשחקים 2018/19 שבפתח. וואלה! ספורט עם כל הדיווחים וההתפתחויות האחרונות.

ההתפתחויות האחרונות בעסקת בית"ר ירושלים
משה חוגג: "נרגש לבשר שעסקת בית"ר ירושלים נחתמה"
המטרות של בית"ר ירושלים: מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי

ניר ברקת עם משה חוגג. דוברות עיריית ירושלים,
ניר ברקת ומשה חוגג/דוברות עיריית ירושלים

13:40: המועמד לראשות עיריית ירושלים עופר ברקוביץ': "שמחתי לשמוע שבשעה טובה ומוצלחת עסקת מכירתה של בית'ר ירושלים הגיעה לסיכום והמועדון יעבור לידיו של משה חוגג. כולי תקווה שחוגג ישקיע במועדון כדי שימשיך להיות בצמרת ליגת העל ויתחרה על כל התארים בכדורגל הישראלי. ברצוני לברך את חוגג ולומר לו תודה בשם תושבי ירושלים ובשמי על שבחר להוביל את הקבוצה של המדינה. נמשיך לפעול יחד כדי לעודד סובלנות ולמגר אלימות במגרשים כדי להוציא מסר ספורטיבי אמיתי מירושלים. עבורי זה יום חג הן כאוהד בית'ר והן כירושלמי מלידה. יאללה בית"ר."

13:20: עמותת אוהדי בית"ר ירושלים פרסמה הודעת ברכה בעקבות המכירה בה נאמר: "העמותה מברכת את מר' משה חוגג על שרכש את המועדון ממר' אלי טביב והצטרף רשמית למשפחת בית"ר ירושלים. העמותה מאחלת למשה הצלחה גדולה ובתקווה שיגשים את מטרותיו לקחת את המועדון לשיאים חדשים. בנוסף רוצה העמותה להודות לראש העירייה ניר ברקת על מאמציו הרבים בימים האחרונים במטרה להעביר את הבעלות על הקבוצה לחוגג. בשעה טובה נעשה ונצליח! סבלנו מספיק אנו מקווים כי הגיעה העת לשותפות מוצלחת עם בעלים חדש".

12:50: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התייחס לעסקה ואמר: "משה, ברוך הבא למשפחת בית"ר ירושלים. שמחתי לארח אותך אתמול בביתי עד השעות הקטנות של הלילה לתיאום המהלכים לקראת החתימה היום. אני משוכנע שבכוחם של הצעדים שאתה מתכוון לעשות עם כניסתך, להחזיר את בית"ר לגדולתה עם הקהל העצום של אוהדיה. אני כאן כדי להושיט יד ולעזור, בכל תפקיד שבו אהיה".

עוד באותו נושא

המטרות של בית"ר ירושלים: מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי

לכתבה המלאה
אלי אוחנה יו"ר הפורום המקצועי. קובי אליהו
נשאר במועדון. אלי אוחנה/קובי אליהו

12:45: על פי התוכנית של משה חוגג אלי אוחנה, שניהל את המועדון בשנה האחרונה, אמור להמשיך להיות חלק מהמערכת.

12:35: השר לענייני ירושלים המתמודד על ראשות העירייה זאב אלקין פרסם הודעת ברכה בעקבות העסקה. בהודעת אלקין נאמר בין היתר: "בית"ר היא הסמל והגאווה של ירושלים! אני מברך על חתימת מזכר ההבנות לרכישתה של בית"ר ירושלים ומייחל לדרך חדשה וטובה. כראש העיר אעשה כל דבר כדי לעזור לקבוצה בפתרון הבעיות שקיימות היום. מגיע לנו שבית"ר תחזור לגדולתה ותחזיר את האליפות לבירה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully