וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרות של בית"ר ירושלים: מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי

13.8.2018 / 12:43

חילופי הבעלים יביאו לחיזוק הסגל וחוגג משוכנע שהקבוצה תתמודד בצמרת. במועדון מצפים לכ-7,000 מנויים. דוידזאדה, קורהוט, בן חיים ובוזגלו בין המועמדים, לוזון יהיה האיש שיקבע

צילום ועריכה: קובי אליהו

למרות שהחתימה הרשמית טרם התבצעה, אנשיו של משה חוגג כבר החלו לעבוד לקראת כניסתו לתפקיד הבעלים החדש של בית"ר ירושלים. למרות שעונת 2018/19 כבר בפתח, חוגג מאמין שאפשר להעמיד קבוצה שתתמודד בצמרת הגבוהה. בבירה אגב, מאמינים שהעידן החדש יביא לכך שהאוהדים ירכשו כ-7,000 מנויים.

אנשיו של חוגג כבר ניהלו שיחות עם אלי אוחנה, שאמור להישאר במועדון ולקבל תפקיד מרכזי. במקביל נערכה שיחה עם המאמן גיא לוזון שבשלב הראשוני רוצה להתחזק בשלוש עמדות: מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי.

השם הראשון שסומן הוא של אופיר דוידזאדה ששייך לגנט הבלגית. אם הנחתתו בבירה לא תתאפשר מבחינה כלכלית, בית"ר ירושלים תנסה להחתים את מיהאי קורהוט. בעמדת הקשר האחורי עדיין לא ברור אם לוזון יבקש להחתים את ברונו איבה הניגרי, שמתאמן עם הקבוצה, הוא ירצה לצרף שחקן אחר. בחלק הקדמי מועמדים מאור בוזגלו וערן לוי. בכל מקרה, הדברים תלויים במאמן.

עם הכניסה של חוגג למועדון, בית"ר תצטרף לשלם לפאוק סלוניקי 250 אלף יורו בעקבות מימוש אופציית הרכישה של אריק סאבו. הסלובקי מתגורר כבר חודשיים בבית מלון והוא מאוד מאוכזב מהיחס אליו. במועדון מקווים שהשינוי במועדון יביא גם לשינוי במצב רוחו.

ז'אורז'יניו שעובר טיפולים בברזיל ויחזור בסוף החודש, אמור להיות חלק מהסגל. גם הבלם טל בן חיים נמצא ברשימת המועמדים, למרות שמדובר בעמדה פחות קריטית מבחינת לוזון.

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה, שוער בית"ר ירושלים סתיו שושן. ברני ארדוב
האופציה המועדפת לעמדת המגן השמאלי. דוידזאדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully