וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה צ'מטאי: "מודה מעומק ליבי על התמיכה, שמחה על ההישג"

13.8.2018 / 18:10

הרצה, שזכתה במדליית זהב ב-10,000 מטר באליפות אירופה ופסלה את הריצה ל-5,000, חזרה לארץ עם שאר חברי המשלחת. קנייזבה מיננקו: "הייתה לי שנה קשה, עשיתי הרבה שינויים במהלכה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עם מדליית זהב אחת מרגשת ב-10,000 מטר ומפח נפש רווי דמעות בריצה למחצית המרחק, לונה צ'מטאי נחתה היום (שני) בארץ יחד עם יתר חברי המשלחת הישראלית שהתחרתה באליפות אירופה באתלטיקה שנערכה בברלין.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דן ספלטר: "לונה צ'מטאי היא אחת הטובות באירופה, לקראת טוקיו נתמקד במרתון"
לונה צ'מטאי קרסה על המסלול בדמעות: "היא תלמד מהטעות הזאת ותצא מחוזקת"

לונה צ'מטאי עם בנה. יוסי ציפקיס
לונה צ'מטאי עם בנה/יוסי ציפקיס

לונה צ'מטאי פתחה בעברית ואמרה: "שלום לכולם" ואז הוסיפה: "אתמול עשיתי טעות, אבל ככה זה באתלטיקה וזה קורה. אני שמחה על ההישג ושמחה שעשיתי את ישראל גאה. אני עדיין אלופה. אני שמחה להיות אלופה בשביל ישראל. אני מודה מעומק ליבי על התמיכה שנותנת לי הרבה. תודה רבה לכולם".

אדווה כהן, שסיימה במקום החמישי בריצה ל-3,000 מטר מכשולים, אמרה: "מבחינתי אני רוצה כל הזמן להתקדם, המטרה היא כן להגיע לטופ העולמי, לאולימפיאדה, לאליפות העולם וכמובן גם לאליפות אירופה. אני כן רוצה להגיע לזכייה במדליה ומקווה שזה יצליח".

קופצת המשולשת חנה מיננקו קנייזבה, שסיימה במקום החמישי באליפות אירופה: "אני רוצה להודות על התמיכה ואני יודעת שאנשים תמיד מצפים ממני לזכייה במדליות וזה נורמלי. הייתה לי שנה קשה, היו לי הרבה שינויים במהלך השנה ובכל זאת הצלחתי להגיע למיטב שלי בתחרויות החשובות השנה. מצד אחד אני מאוכזבת, אבל מצד שני לא הייתי באשליה שאוכל להשיג את המקום הראשון. בכל מקרה אני ממשיכה קדימה ולמדתי מהטעויות, אני יודעת מה הדרך שאני צריכה לעשות כדי להצליח. נעשה הכול כדי להצליח באליפות העולם בדוחא וגם באולימפיאדת טוקיו. קפיצה משולשת זה ענף קשה מאוד מבחינת הטכניקה. אני שיניתי את הטכניקה ולוקח זמן כדי להרגיש בנוח עם זה ולהראות תוצאות טובות. זה לוקח זמן, לפעמים אפילו שנה".

מארו טאפרי, שקבע שיא ישראלי במרתון: "התחרות הייתה באזור מישורי, הרגשתי טוב עד הסוף ולא הורדתי הרבה מהקצב. בהתחלה לא חשבתי ללכת על השיא, אבל זמן הריצה הרגשתי שאני יכול לקבוע לפחות שיא ישראלי. יש לי עוד הרבה מה לתת".

בעלה ומאמנה של צ'מטאי דן סלפטר: "כן, התכנון באתלטיקה הוא רב שנתי ולא שנה או שנתיים קדימה. לאור ההישגים מהשבוע, אנחנו חושבים איפה לונה תוכל לסיים הכי גבוה. אנחנו רוצים להבין אם ללונה יהיה יתרון בריצה בתנאים קשים ולשם כרגע זה הולך. אנחנו נחליט על זה תוך כדי תנועה"

עוד באותו נושא

לונה צ'מטאי ביצעה טעות קשה בגמר ל-5,000 מטר באליפות אירופה, ואף נפסלה

לכתבה המלאה
אדווה כהן רצה ישראלית. יוסי ציפקיס
אדווה כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully