וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עטר אמור לשחק מול פיוניק, כרגע לא מדברים על ניתוח

13.8.2018 / 11:41

חלוץ הצהובים, הסובל מכאבים בברכו, עבר בדיקת MRI שלא העלתה במדויק את הסיבה למצבו. עטר ימשיך להתאמן כרגיל בתקווה להתגבר על הכאבים ואמור לשחק ביום חמישי בליגה האירופית

קובי אליהו

אלירן עטר צפוי לשחק ביום חמישי בגומלין של מכבי תל אביב מול פיוניק ירבאן מארמניה במסגרת הסיבוב השלישי המוקדם של הליגה האירופית. עטר עבר במהלך הלילה בדיקת MRI ממנה לא עלה בצורה מדויקת מה הסיבה לכאבים בברכו. חלוץ מכבי תל אביב ימשיך להתאמן ולנסות להתגבר על הכאב בימים הקרובים ואם המצב לא יחמיר הוא ימשיך בצורה הזאת עד שהכאבים יחלפו או לחלופין משהו יחמיר וישתנה לרעה. כזכור, עטר סובל כבר מספר ימים מכאבים בברכו ולמרות זאת הוא מתאמן. אמש הוא נשלח על ידי הצוות הרפואי של מכבי תל אביב לבדיקת ה-MRI ובשלב הזה אין דיבורים במכבי תל אביב על ארתרוסקופיה.

במכבי תל אביב מרוצים מהעובדה כי יפגשו כבר בשבוע הבא את הפועל תל אביב לדרבי במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. מהעבר לעניין שבחזרת הדרבי אומרים במכבי תל אביב כי זו תהיה הזדמנות טובה לבחון את כוחה של הקבוצה לקראת פתיחת הליגה מול יריבה טובה. הצהובים מעריכים כי הפועל תל אביב תהיה קבוצה טובה בעונה הקרובה ותיאבק על מקומה בפלייאוף העליון.

עוד בנושא
סוכמה עקרונית מכירת בית"ר ירושלים מאלי טביב למשה חוגג
קלאוס סירב לפיצוי. מכבי חיפה: עזוב, או שכרטיסך יוקפא בשבוע הבא
זעזוע בהפועל חיפה? סויסטדט, אלבז ושוקרני עשויים להישאר בארץ

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר מאוכזב. ברני ארדוב
מקווה שהכאבים יחלפו. אלירן עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully