וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בהפועל חיפה? סיוסטדט, אלבז ושוקרני עשויים להישאר בארץ

13.8.2018 / 9:59

אחרי ניר קלינגר, גם יואב כץ מבקר את השחקנים ובמועדון החליטו שחלקם לא ימריא לגומלין באיטליה. במועדון חושדים שאלבז פנה לקבוצות שהביעו בו עניין בעבר והוא לא ימריא בגלל אכזבה מהתנהלותו. גם השבדי מאכזב

דוברות הפועל חיפה

יואב כץ נוטה לשמור על השחקנים שלו גם ברגעים הפחות טובים של הקבוצה, אבל אחרי התבוסה לאטאלנטה, בה זעם ניר קלינגר על השחקנים, גם הבעלים לא שמר על איפוק. כץ נמצא בחופשה פרטית וינסה להגיע למשחק באיטליה. במועדון החליטו כי לפחות שני שחקנים יישארו בארץ ולא ייכללו בסגל. אלי אלבז לא ימריא עם הקבוצה מאחר ובמועדון קיימת אכזבה מהתנהלותו. שם שמעו כי השחקן בדק אפשרות לעזוב, כשמכבי פתח תקוה, הפועל רעננה ובני יהודה בתמונה. במועדון עדיין לא הוחלט אם לשחררו, אבל כרגע הוא לא ייכלל בסגל. גם רסמוס סיוסטדט ורועי שוקרני עשויים להישאר בארץ. במקרה של האחרון מדובר בהחלטה מקצועית. השבדי לא כשיר לגמרי, אך ללא קשר גם הוא אכזב את הצוות המקצועי במשחק האחרון.

"לצערי ניר קלינגר צודק, שחקנים בכירים לא לקחו אחריות. היינו צריכים להביא יותר מעצמנו וחבל", אמר כץ. "אטאלנטה קבוצה טובה מאוד, אבל שיחקנו נגדה לפני שלוש שנים והיינו עדיפים עליהם. היינו אז קבוצה פחות טובה, אבל השתדלנו הרבה יותר. אז כל שחקן שיחק כאילו שהוא רוצה לשחק באיטליה, אז במקום ששחקנים ישאפו לשחק בליגה האיטלקית גם הפעם, הרמה שלהם הייתה כאילו הם שואפים לשחק בליגה לאומית. הם אכזבו אותי, זה קורה, אני בטוח שהם יתקנו". כץ הוסיף ואמר: "אני מאוד רוצה להגיע למשחק, זה עדיין לא סגור אבל אשתדל. אנחנו עובדים כדי להתחזק ורוצים מגן שמאלי".

עוד בנושא
מכבי תל אביב: עטר אמור לשחק מול פיוניק, כרגע לא מדברים על ניתוח
בנבחרת החליטו: רק הודעה פומבית של זהבי תסלול את חזרתו לסגל
משה חוגג: "נרגש לבשר שעסקת בית"ר ירושלים נחתמה"

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"לצערי ניר קלינגר צודק". יואב כץ/סוכנות ג'יני

אלי בלילתי לא ימריא כמובן עם הקבוצה לאיטליה ויחזור להתאמן איתה לאחר שזו תשוב מרג'יו אמיליה. אם שון גולדברג או סאן מנחם לא יחתמו, הפועל חיפה תחתים אותו. סאן מנחם ביקש שוב לעזוב את מכבי חיפה וסוכנו העביר את המסר לאדומים. יחד עם זאת, הוא טרם קיבל אישור לעבור.

במועדון שקלו בימים האחרונים כיצד לטפל ביד קשה באותם אוהדים פורעים שהדליקו אבוקות מול FH האיסלנדית וקיללו את הבעלים יואב כץ. תחילה שקלו בקבוצה לערב את המשטרה בנושא על מנת שתמנע את כינסתם של אותם אוהדים אולם בסופו של דבר החליטו במועדון שלא לטפל בנושא. יחד עם זאת גורמים במועדון הבהירו כי במידה והעניין לא ייפסק ישקלו את צעדיהם בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully