וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ריינן נבדק וחזר להתאמן. כרגע: רק קאיו וקלאוס ברשימת ההעברות

12.8.2018 / 13:16

הבלם שסבל מבעיה בברך לאחר שלא נכלל בסגל לחדרה, נמצא כשיר ומקבל עדיפות על הברזילאי. לחץ על היווני לעזוב. אלאך ביקש להקפיא את עסקת אז'ובל בעקבות היכולת של עוואד ווייסמן. טרם החל מו"מ עם דוידזאדה

קובי אליהו

אחרי שיצאו לחופשה החל מיום חמישי, שחקני מכבי חיפה חידשו היום את ההכנות לקראת המשחק בשלב ה"נוק אאוט" של גביע הטוטו. הבלם אטיין ריינן, שטען לפציעה בברך לאחר שהתברר כי לא ייכלל בסגל למשחק מול הפועל חדרה, ערך היום אימון מלא לאחר שנבדק ונמצא שהוא כשיר. רועי קהת שלא התאמן אמור לחזור כבר מחר. קאיו, שהוצב ברשימת ההעברות של הקבוצה ונטש את המשחק האחרון בעקבות פציעה, ערך הבוקר אימון מלא. כרגע, רק הברזילאי וקלאוס, שבמועדון לוחצים עליו לעבור לרוסיה, ברשימת ההעברות.

רוטן שוחח היום בקצרה עם השחקנים ופירט את תכנית העבודה להמשך השבוע. הוא החליט לערוך אימון כפול בשלישי ובחמישי ויעניק לשחקנים מנוחה ברביעי. חיפה ממתינה למשחק הערב בין סכנין לנתניה, לאחריו תדע מול מי תשחק בשלב הבא. אם נתניה לא תנצח, יערך דרבי חיפאי ראשון העונה, במסגרת חצי הגמר. השוער גיא חיימוב ערך אימון בכורה בחמישי וכרגע ההחלטה לגבי זהות השוער היא מקצועית בלבד.

עוד בנושא

אלי טביב: "כאשר אקבל את ההצעה הנכונה, אמכור את בית"ר"
בבאר שבע מודים: למיסוי יש משקל כבד בעזיבת טוני וואקמה
קלינגר הקרין את התבוסה: "לא זכור מתי ראינו אותו ככה"

שחקני מכבי חיפה אטיין ריינן, מיכיל קראמר. ברני ארדוב
אימון מלא. ריינן/ברני ארדוב

במועדון ממתינים לתוצאות עסקת משה חוגג ובית"ר ירושלים. אם זו לא תצא לפועל, המשא ומתן על עידן ורד ייכנס להילוך גבוה. קיימת התלבטות בנוגע לעסקת אופיר דוידזאדה, כשבמועדון טרם החלו במשא ומתן עם גנט לגביו. בן אז'ובל ירד כרגע מהפרק משום שמו אלאך סבור שאפשר לקדם את מוחמד עוואד ושון וייסמן ולפנות את התקציב לשחקן כנף ברמה גבוהה. עוואד עצמו אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אנחנו מתאמנים במרץ ומחכים בקוצר רוח לעונה החדשה. חשוב לנו לפתוח את העונה בצורה טובה, אחרי ששנה שעברה לא הייתה עונה 'משהו'. אנחנו רוצים להחזיר את הגאווה לאוהדים. מכבי חיפה זה המועדון הכי גדול בארץ, כולם יודעים מה הוא שווה ואיפה הוא צריך להיות. אני בטוח שהשנה נהיה שם".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully