וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר הקרין את התבוסה לאטאלנטה: "לא זכור מתי ראינו אותו ככה"

12.8.2018 / 9:20

מאמן הפועל חיפה שזעם אחרי התבוסה ערך אסיפה: "צריכים להיות אגרסיביים, לא נרפים". השחקנים הגיבו: "זה היה לא נעים. הוא הרגיש שלא באנו מוכנים". במועדון אישרו: בלילתי החל בהתרשמות, אך ממתינים לגולדברג ומנחם

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי התבוסה במשחק הראשון, הפועל חיפה תמריא ביום שלישי בערב לאיטליה לקראת המשחק מול אטאלנטה ברג'יו אמיליה. הקבוצה צפויה להתאכסן בקרבת האיצטדיון, ולא בברגאמו כפי שתוכנן תחילה, כשכל השחקנים יהיו כשירים למשחק הגומלין. ניר קלינגר יערוך לפחות שינוי אחד בהרכב. גל אראל עשוי לשחק במרכז השדה במקום מקסים פלקושצ'נקו. גם ריסטו מיטרבסקי עשוי לפתוח.

"צריך לחשוב טוב איך נשחק בגומלין. אנחנו לא חיים בחלומות ויודעים שזו משימה קשה מאוד. צריך להחזיר את הרוח שהייתה חסרה לנו. במצב הנוכחי, אנחנו צריכים להנות מהסיטואציה", אמר קלינגר. "להיות יותר אגרסיביים ולא נרפים כמו שהיינו המשחק הראשון. נצטרך להיות נחושים יותר".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
קלינגר זעם, גורם בקבוצה: "שחקנים נתנו יותר מדי כבוד"
ניר קלינגר: "יש שחקנים מאוד נרפים שיצטרכו להוכיח שמקומם בהרכב"

שחקן עירוני קרית שמונה אלי בלילתי. ברני ארדוב
מותיר רושם חיובי. אלי בלילתי/ברני ארדוב

המאמן לא אהב את הגישה של השחקנים במשחק בחיפה והעביר גם בסיום ביקורת על רמת המשחק שהפגינו שחקנים בכירים. "לא זכור מתי ראינו את ניר ככה", אמר אחד השחקנים. "הוא תמיד יודע איך להעביר ביקורת, אבל הפעם הוא הרגיש שלא הגענו מוכנים למשחק וזה כנראה מה שאכזב אותו". ביום שישי הקרין המאמן את התבוסה לאטאלנטה ושחקנים אמרו כי "זה היה לא נעים. הפערים היו גדולים מאוד. מצד שני, היו לנו כמה מצבים כדי לחזור למשחק ולא עשינו את זה".

במקביל להכנות לקראת הנסיעה, בחיפה מנסים לקדם את הגעת המגן השמאלי. כזכור, בסוף השבוע התקבלה החלטה שאם בימים הקרובים לא יוחתם מגן שמאלי בכיר, הקבוצה תנסה לצרף את מגן בני יהודה, אלי בלילתי. האחרון, כזכור, זומן להתרשמות בקבוצה ועד כה מותיר רושם חיובי, אולם במועדון ממתינים לתשובה משון גולדברג וסאן מנחם, שטרם שוחררו מהקבוצות שלהם. יואב כץ יקבל בעצמו את ההחלטה האם להחתים את ערן לוי. העדיפות הראשונה היא למגן, אך אם כץ יזרים תקציב נוסף במועדון ינסו לצרף אותו.

במועדון הדגישו הבוקר כי כניסה למשחק באיטליה תתאפשר רק באמצעות רכישת כרטיס מראש בקופת ברק. על פי הוראת משטרת איטליה, לא תתאפשר רכישת כרטיסים באיצטדיון ברג'יו אמיליה ליציע הפועל חיפה (היציע הדרומי). "חלוקת הכרטיסים תתבצע ביום המשחק על ידי נציג החברה. יש להצטייד בקבלה ובתעודת זהות', נמסר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully