וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר זעם, גורם בקבוצה: "שחקנים נתנו יותר מדי כבוד"

10.8.2018 / 8:16

למרות איכות היריבה, כעס נרשם בהפועל חיפה אחרי התבוסה 4:1 מול אטאלנטה. המאמן לא נכנס לחדר ההלבשה. פלקושצ'נקו וחלק משחקני ההגנה ספגו ביקורת: "אסור שנתבזה באיטליה". אפשרות: אם לא יגיע מגן בכיר לקבוצה, אלי בלילתי יוחתם לעונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בדקה השביעית של המשחק אתמול (חמישי) הפועל חיפה עוד יכלה לחלום על מפגש מול פ.צ קופנהגן או צסק"א סופיה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. אבל אז האיטלקים כבשו שער ועוד שער, ומזחיקת הגביע הובסה 4:1 מול אטאלנטה במוקדמות הליגה האירופית.

"עד השער השני באמת האמנו שאפשר לעשות את זה. אבל מאותו רגע, כשאטאלנטה לחצה על הגז, הבנו שזה לא כוחות", סיכמו במועדון את מה שקרה מאותה דקה במשחק. "הגענו לכמה מצבים, היינו קרובים להשוות אחרי המהפך - אבל בשורה התחתונה היה לנו גם הרבה מזל. שטקוס הציל אותנו בצד השני".

במועדון ינסו לקדם החתמת מגן שמאלי בימים הקרובים כשבמידה וסאן מנחם או גולדברג לא יוחתמו עשוי המאמן להחתים את אלי בלילתי, ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה, וזומן להתרשמות בקבוצה. פרט לכך, ייתכן ויצטרף בהמשך עוד שחקן התקפה אחד.

עוד בנושא
מוקדמות הליגה האירופית: הפועל חיפה הובסה 4:1 על ידי אטאלנטה האיטלקית
ניר קלינגר: "יש שחקנים מאוד נרפים שיצטרכו להוכיח שמקומם בהרכב"

שחקן אטאלנטה, אנדרה מאזיילו, מול שחקן הפועל חיפה, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
תסכול גדול, ולא מעט עצבים. הפועל חיפה/יוסי ציפקיס

בניגוד להפסדים בעונה שעברה, הפעם ספגו שחקני הקבוצה ביקורת מהמאמן וגם מקברניטי המועדון. "יש כאן כמה שחקנים שצריכים לעשות חושבים. נכון, זאת אטאלנטה, אבל הם נתנו יותר מדי כבוד. זה נראה כאילו הם באו לטיול", אמר גורם בקבוצה. במועדון סיפרו כי בניגוד להפסדים בעבר, קלינגר נראה כעוס מאוד בסיום.

"ניר דואג לחבר את השחקנים מחדש אחרי הפסדים, אבל הפעם הוא אפילו לא נכנס לחדר. כל מה שתרגלו כל השבוע, הכל הלך הפוך. מי שראה אותו אחרי המשחק הבחין באדם אחר. אפשר להבין. הוא לא חשב שנספוג כזאת תבוסה בבית", הסבירו.

הביקורת הופנתה גם כלפי שחקנים בכירים, בהם מקסים פלקושצ'נקו שנראה מאוד לא מרוכז בחלק הקדמי. חלק מהשחקנים חושבים שגל אראל היה צריך לפתוח בהרכב ושהקבוצה עלתה לשחק בשיטה לא נכונה. אלי אלבז ספג ביקורת על איבוד הכדור בגול השלישי, אבל עיקר הביקורת לא הופנתה כלפיו אלא כלפי שחקני ההגנה ובהם רסמוס סיוסטדט וגבריאל תמאש, שהיו מתחת לרמתם הרגילה. קלינגר יודע שלא יעבור לשלב הבא וייתכן שבגומלין יעלה במערך זהיר יותר. "אסור שנתבזה שם, חייבים להחזיר חלק מהכבוד שלנו ושל האוהדים", אמר אחד השחקנים.

כובש השער אלמוג בוזגלו אמר: "לא הופתעתי שאני בהרכב. אני יודע למה הביאו אותי, המטרה שלי היא להראות שהם לא טעו בבחירה. אני שמח שנתנו לי את המושכות. נכון שמהלך הקריירה שיחקתי בעיקר בימין, אבל אני יכול לשחק גם כחלוץ, בשמאל, גם בתפקידים אחרים בהתקפה. איפה שישימו אותי אשמח". לקראת הגומלין אמר: "הבדלי הרמות היו ידועים לפני המשחק. הלכנו אחורה, כנראה מתוך כבוד לאטאלנטה. לא היה קל מבחינה גופנית. אני מקווה שלא נתבטל בגומלין".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דור מלול שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
מה יהיה בגומלין? הפועל חיפה/יוסי ציפקיס
אלמוג בוזגלו, שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"לא היה קל מבחינה גופנית". בוזגלו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully