וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.8: טילו קהרר עובר לפריס סן ז'רמן תמורת 37 מיליון יורו

שאלקה הודיעה על מכירתו של הבלם לאלופת צרפת. אדריאן ראביו סירב להאריך חוזה בפ.ס.ז', באנגליה מדווחים שריאל מדריד תשלם לצ'לסי 224 מיליון יורו על אדן הזאר. הגדולות נלחמות על SMS, טיימואה בקאיוקו קרוב למילאן

AP

העברות

* פנרבחצ'ה הטורקית הודיעה על עסקת השאלתו של חלוצה של לסטר סיטי ונבחרת אלג'יריה, איסלם סלימאני (30). החלוץ עובר לעונה אחת לטורקיה.

* קשר נבחרת ניגריה, ג'ואל אובי (27) עבר מטורינו לקייבו תמורת 2 מיליון יורו. אובי שהגיע לאיטליה לפני 13 שנה, חתם לשלוש שנים בקבוצתו החדשה.

* דויד בויסן ששוחרר לפני כמה שבועות מבית"ר ירושלים ולאחר מכן יצא בהתקפה חזיתית על המועדון ובעיקר על אלי טביב, מצא קבוצה חדשה: אלפסבורג השבדית. הוא הוצג ביחד עם הניגרי הוותיק, צ'ינדו אובסי.

* שאלקה הוציאה הודעה רשמית לפיה היא הגיעה לסיכום עם פריס סן ז'רמן על מכירתו של טילו קהרר לאלופת צרפת. בנוסף, הבלם בן ה-21 סיכם את תנאיו בפריס ומה שמפריד בינו לבין החתימה הן רק הבדיקות הרפואיות. לפי "בילד", הצרפתים ישלמו 37 מיליון יורו.


עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מונאקו ניצחה 1:3 את נאנט, רדאמל פלקאו נכנס כמחליף וכבש
צ'לסי פתחה את העונה עם 0:3 בחוץ על האדרספילד

שמועות

* "ל'אקיפ" הצרפתי מתעקש: אדיריאן ראביו מסרב להאריך את חוזהו עם פריס סן ז'רמן ודחה הצעה נוספת. כידוע, הוא חזק על הכוונת של ברצלונה ויובנטוס, בעוד קבוצתו מסרבת לשחררו. חוזהו מסתיים ביוני. על פי הדיווחים, בעלי פ.ס.ז' אל חאליפי שוקל להושיב אותו בצד למשך שנה שלמה (כפי שעשה עם לוקאס מורה בעבר, אחרי שסירב להאריך חוזה).

* "קלסיו מרקטו" מדווח שהמטרה העיקרית של הגדולות עד לסוף חלון ההעברות נותרה הקרב על קשרה של לאציו, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' הסרבי (23). על פי הדיווח, מילאן, ריאל מדריד ויובנטוס מעוניינות בקשר וההערכה היא שאחת מהן תציע עליו סכום גבוה במיוחד שיגרום לקבוצתו לשחררו.

* ב"דיילי" ו"סנדיי אקספרס" מפרסמים הבוקר שריאל מדריד מכינה הצעה חסרת תקדים של 224 מיליון יורו על אדן הזאר, וזאת אחרי הם החליטו שהם מוכרחים להחתים מחליף לכריסטיאנו רונאלדו. הבלאנקוס יודעים שצ'לסי לא תוכל להשיג מחליף לבלגי שכן חלון ההעברות בפרמיירליג נגמר, ולכן הם צפויים, על פי הדיווחים, להציע את הסכום הגבוה בהיסטוריה. כזכור, שיא ההעברות עומד על 222 מיליון יורו שפריס סן ז'רמן שילמה לברצלונה עבור ניימאר בקיץ 2017.

* אסטון וילה מעוניינת לשאול, כך על פי ה"דיילי מירור", את חלוצה של צ'לסי תמי אברהם.

* עוד נטען ב"מירור" כי טיימואה בקאיוקו, שחקנה של צ'לסי, נמצא על סף מעבר למילאן והעסקה צפויה להיסגר בתוך 48 שעות.

* ה"דיילי אקספרס" טוען שליברפול סימנה כבר רכש לחלון ההעברות של ינואר בדמותם של נביל פקיר, דומגוי וידה וכריסטיאן פוליסיץ'.

* מאמן סלטיק, ברנדן רוג'רס, סיפר לתקשורת הסקוטית כי אין לו שום כוונה לעזוב את המועדון. לאחרונה צצו שמועות לפיהם המאמן מחפש דרך להשתחרר מחוזהו.

* מילאן הציעה לוויאריאל 18 מיליון יורו פלוס קרלוס בקה תמורת סאמו קאסטייחו. הספרדים מעדיפים 25 מיליון יורו בלי שחקנים, המו"מ יימשך.

* באנגליה טוענים: יאן אובלאק, שוער אתלטיקו מדריד, סירב לעבור לצ'לסי וקיבל בתמורה שדרוג לשכרו בשורות הקבוצה הספרדית. צ'לסי הסכימה לשלם 100 מיליון יורו עבור השוער, ונאלצה להסתפק בקפה.

* וגם: הצהרה מפתיעה מצד הסוכן של טיבו קורטואה, שרומז שהשחקן לא חשק במיוחד לעבור לריאל מדריד: "אם המשפחה שלו הייתה בלונדון, הכל היה אחרת, לא הייתה לו שום סיבה לעזוב".

עוד באותו נושא

לוצ'יאנו ספאלטי: "אני יודע שלוקה מודריץ' רצה להצטרף לאינטר"

לכתבה המלאה
שחקן ליון נביל פקיר. רויטרס
יגיע בכל זאת למרסיסייד? נביל פקיר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully