וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יאנו ספאלטי: "אני יודע שלוקה מודריץ' רצה להצטרף לאינטר"

מאמן הנראזורי דיבר על האפשרות שהקשר הקרואטי יצטרף לקבוצתו, אך נשמע פאסימי בנוגע לסיכויים: "אני לא חושב שריאל מדריד תוותר עליו. גם בלעדיו אנחנו נהיה קבוצה חזקה מאוד"

עריכת וידאו: מתן חדד

באיטליה מסרבים להירגע ממעברו האפשרי של לוקה מודריץ' לאינטר. למרות שבתקשורת הספרדית דווח כי הקרואטי החליט באופן סופי שהוא נשאר בריאל מדריד, התקשורת האיטלקית ממשיכה להתעקש כי הקשר מעוניין לעבור ושהמעבר אכן ייצא לפועל. מי שסיפק זווית מעניינת לנושא הוא מאמן אינטר, לוצ'יאנו ספאלטי, שדיבר אחרי ניצחונה של קבוצתו 0:1 אתמול (שבת) על אתלטיקו מדריד.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ג'ולן לופטגי סימן את הכוכב שלו: "פרויקט גארת' בייל יצא לדרך"
סביליה מאיימת לא להופיע למשחק הסופרקופה נגד ברצלונה

שחקני אינטר. רויטרס
הם כנראה ייאלצו להסתדר בלעדיו. שחקני אינטר/רויטרס

"מודריץ'? אני יודע שהוא רצה להצטרף אלינו, וזה משמח אותי מאוד", אמר ספאלטי ל"סקיי ספורט איטליה", והמשיך: "אני לא חושב שזה יקרה, אבל זה נהדר ששחקן שהגיע לגמר מונדיאל רוצה לשחק אצלנו. לדעתי, ריאל מדריד לא תוותר עליו. גם בלעדיו אנחנו נהיה העונה קבוצה חזקה. אם בכל זאת יצטרף? אז נהיה טובים יותר. זה פשוט".

מודריץ' שותף כמחליף בניצחון הביתי 1:3 של ריאל מדריד על מילאן במשחק ידידות. הקשר הקרואטי זכה לקבלת פנים חמה מהקהל המקומי, למחיאות כפיים ולאוהדים שהמתינו לו עם שלטים. על פי הראיון של ספאלטי והפרסומים האחרונים בספרד, סביר להניח שאם לא יקרה מהלך יוצא דופן, מודריץ' צפוי להמשיך ללבוש את הלבן של ריאל מדריד גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully