וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי סימן את הכוכב שלו: "פרויקט גארת' בייל יצא לדרך"

מאמן ריאל מדריד סיפר אחרי ה-1:3 של קבוצתו על מילאן במשחק ידידות שהוא מצפה מהוולשי ומקארים בנזמה לקחת את הקבוצה על הגב העונה. על הצעירים: "אנחנו זקוקים לצעירים נמרצים"

אתר רשמי

ג'ולן לופטגי משוכנע: גארת' בייל וקארים בנזמה הולכים לסחוב העונה את ריאל מדריד על הגב. הצמד סומן על ידי המאמן כמנהיגי הקבוצה החדשים אחרי עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ואחרי שכבשו אתמול (שבת) בניצחון 1:3 של הבלאנקוס על מילאן במשחק ידידות, הוא מצפה מהם לדברים גדולים העונה.

"אני לא הולך לדבר על מה שהיה כאן לפניי, זה לא מעניין", פתח ואמר הספרדי, שלא רצה להתייחס לחלל שהותיר רונאלדו. "יש לנו כרגע את גארת' בייל. מדובר בשחקן מחויב, רגוע, שרוצה להיות כאן ורוצה לעשות עונה גדולה. הוא מתאמן בצורה מרשימה, הוא שמח, ואנחנו שמחים שהוא איתנו. אני חושב שפרויקט גארת' בייל יצא לדרך". על קארים בנזמה: "הוא משמח אותי מאוד גם כן. הוא מתאמן נהדר, בכושר מצוין. אני בטוח שהוא יעזור לנו המון".

על השחקנים הצעירים הרבים שעשוים לקבל הזדמנות העונה אמר לופטגי: "יש לנו המון צעירים מוכשרים, אנחנו מאושרים שהם אצלנו. לכולם הייתה הכנה טובה לעונה. הם נותנים לנו אנרגיה. ריאל מדריד זקוקה לשחקנים צעירים ונמרצים. אנחנו נקבל החלטות לגבי הסגל בשבועות הקרובים, אבל אני יכול להגיד שאני מרוצה מאוד ממה שראיתי מהשחקנים הצעירים שלנו".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הכנה: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את מילאן, גונסאלו היגואין כבש
סביליה מאיימת לא להופיע למשחק הסופרקופה נגד ברצלונה

קארים בנזמה גארת' בייל ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
זה עליהם העונה. קארים בנזמה וגארת' בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully