וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את מילאן, גונסאלו היגואין כבש

ארבעה לסופרקאפ האירופי: בנזמה העלה את הבלאנקוס ליתרון אחרי 78 שניות, הארגנטינאי איזן בדקה הרביעית, בייל (45) ומיוראל (91) קבעו את התוצאה. אינטר ניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
בנזמה חוגג את השער שלו/AP

ארבעה ימים לפני הסופרקאפ האירופי בטאלין שבאסטוניה, קיימו הערב (שבת) שתי הקבוצות של מדריד משחקי הכנה אחרונים. ריאל מדריד הצליחה לנצח 1:3 את מילאן עם גונסאלו היגואין (שגם כבש) בסנטיאגו ברנבאו. לאתלטיקו הלך קצת פחות טוב מול היריבה העירונית של מילאן והיא הפסידה 1:0 לאינטר.

הבלאנקוס עלו ליתרון כבר אחרי 78 שניות. דני קרבחאל קיבל מסירת עומק מגארת' בייל, העביר כדור רוחב יפה מימין, קארים בנזמה המשיך בנגיחה מקרוב פנימה וזה 0:1. בדקה הרביעית הצליחה מילאן לאזן ועוד איך לאזן. קיילור נבאס הדף לא מספיק טוב והכדור הגיע אל גונסאלו היגואין, שבעט מ-18 מטר מצד שמאל לפינה הרחוקה וקבע 1:1. בייל החזיר את היתרון לריאל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי שווראן הגיע ראשון להגבהת קרן ובעט, אך נבלם וזה חזר אל הוולשי שדחק מקרוב פנימה את ה-1:2. בדקה ה-91 הצטרף גם בורחה מיוראל לרשימת הכובשים של ריאל מדריד וקבע את תוצאת המשחק, 1:3. מיוראל ניצל כדור שחזר משוער מילאן אחרי שלוקה מודריץ' נבלם מקרוב ונגח מול שער ריק את השער שקבע את תוצאת המשחק.

אינטר הצליחה לנצח 0:1 את אתלטיקו מדריד בחוץ בזכות שער יפהפה של לאוטרו מרטינס הארגנטינאי בן ה-20. מרטינס הגיע ראשון להגבהה של קווג'ו אסמואה משמאל ובעט מהאוויר בצורה אקרובטית פנימה את השער היחיד במשחק בדקה ה-31.

עוד בנושא:
טיבו קורטואה נישק את סמל ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully