וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה נישק את סמל ריאל מדריד: "באתלטיקו הייתי רק כמושאל"

השוער הבלגי ניצל את הצגתו בשורות הבלאנקוס כדי להצהיר אמונים למועדון החדש שלו ולהרגיז את אוהדי היריבה העירונית במדיה שיחק בתחילת העשור. קורטואה: "עכשיו הגעתי למקום שבו אני רוצה להיות"

עריכת וידאו: מתן חדד

עידן חדש בריאל מדריד: אחרי שהחתימו את טיבו קורטואה לשש שנים, הבלאנקוס הציגו היום (חמישי) את השוער הבלגי החדש שעבר בדיקות רפואיות והוצג לראווה בברנבאו. קורטואה, אקס אתלטיקו מדריד, יעמוד בשנים הקרובות בשער של אלופת אירופה והוא ינשל את קיילור נבאס השוער הקוסטריקני שהיה השוער הראשון של זידאן בשנים האחרונות והמוצלחות.

קורטואה אמר בטקס ההצגה כשהוא ניצב לצידו של נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס: "היום אני מגשים חלום שעבדתי מאוד קשה כדי להגשים אותו. אני רוצה להודות לריאל מדריד על המאמץ שעשו כדי להביא אותי. הם יודעים שכל הקריירה שלי אני נותן את המקסימום בכל המשחקים שלי. אני גם רוצה מאוד להודות לאימא של הילדים שלי. למרות שאנחנו כבר לא יחד תודה לך והאלה מדריד".

פרס מצידו פרגן ואמר: "היום אנחנו מביאים לקבוצה שלנו את השוער הטוב ביותר של הגביע העולמי האחרון. מדובר באחד השוערים הטובים בעולם והבאתו היא חלק מאסטרטגיה שאנחנו בונים עבור המועדון הזה". לאחר מכן פנה פרס לקורטואה ואמר לו: "הגעת למדריד בין היתר כדי להיות עם הילדים שלך, אבל מהיום כל אוהדי ריאל מדריד הופכים להיות חלק מהמשפחה שלך".

עוד בנושא:

רשמית: קורטואה חתם לשש שנים בריאל מדריד, קובאצ'יץ' הושאל לצ'לסי
קיילור נבאס: "רצון לעזוב את ריאל מדריד? זהה לרצון שלי למות"
קפה: "המון דברים משכו אותי לצ'לסי. בטוח שקיבלתי החלטה נכונה"

טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד. רויטרס
ומה יגידו אוהדי אתלטיקו? טיבו קורטואה מנשק את סמל ריאל מדריד/רויטרס

לאחר הטקס ירד קורטואה לכר הדשא ונישק את סמל ריאל מדריד, מעשה טעון ביותר עבור מי שהגן על שערה של היריבה העירונית אתלטיקו מדריד. לאחר שנישק את הסמל אמר קורטואה: "עכשיו באמת הגעתי לקבוצה שבה אני רציתי להיות". בנוגע ליריבה העירונית אמר השוער הבלגי: "יש לי כבוד לאתלטיקו מדריד. הם לקחו אותי בהשאלה מצ'לסי כשהייתי צעיר. אבל זה שונה כי באתלטיקו הייתי רק מושאל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד עם משפחתו. רויטרס
טיבו קורטואה עם משפחתו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully