וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באנגליה: ארסנל המתחדשת תקלקל למנצ'סטר סיטי רצף של עשור?

האלופה לא הפסידה במחזור פתיחה מאז 2008/09, אבל הפעם יש לה אתגר לא פשוט אצל התותחנים, שמתחילים עונה ללא ונגר אחרי 22 שנה (18:00, ספ'1). אליסון וקייטה בהרכב ליברפול מול ווסטהאם

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור הראשון של עונת 2018/19 בפרמיירליג יגיע לסיומו מחר (ראשון) עם המשחק המרכזי, בו האלופה מנצ'סטר סיטי תתארח אצל ארסנל המתחדשת. עוד לפני כן, ליברפול המסקרנת תארח את ווסטהאם של מנואל פלגריני, וסאות'המפטון תפגוש את ברנלי.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את לסטר סיטי במשחק הפתיחה
טוטנהאם פתחה את העונה עם 1:2 בחוץ על ניוקאסל

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה. GettyImages
מתחילים מחדש. פפ גווארדיולה עם ראחים סטרלינג/GettyImages

ארסנל - מנצ'סטר סיטי (18:00, ספורט1)

אחרי שדרסה את הליגה ולקחה אליפות עם פער של 19 נקודות בפסגה, מנצ'סטר סיטי היא הפייבוריטית לזכות בתואר גם העונה והיא לא הפסידה משחק פתיחה מאז 2008/09. מי שתנסה לקלקל לה את הרצף הזה היא ארסנל, שפותחת עונה בבית בפעם השביעית ברציפות, אבל לראשונה אחרי 22 שנה עושה את זה ללא ארסן ונגר. מחליפו אונאי אמרי מעולם לא ניצח את פפ גווארדיולה ב-10 מפגשים, וצפוי להציג בהרכב שני שחקנים חדשים: הבלם היווני סוקרטיס והקשר האורוגוואי לוקאס טוריירה. ריאד מחרז יהיה הרכש היחיד בהרכב של הסיטיזנס, כאשר בנז'מן מנדי יאייש את עמדת המגן השמאלי אחרי שפתח רק ארבע פעמים בליגה בעונה הקודמת בגלל פציעה קשה.

עוד באותו נושא

מוריניו: "לא חשבתי שאהיה במצב הזה. צריך לשכוח מהשם ומההיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד"

לכתבה המלאה
לואיס אלברטו שחקן לאציו לפני לוקאס טוריירה שחקן ארסנל. GettyImages
אחד משחקני הרכש של ארסנל. לוקאס טוריירה, משמאל/GettyImages

ליברפול - ווסטהאם (15:30, ספורט2)

אצטדיון אנפילד מקבל בברכה את סגנית אלופת אירופה, שפותחת את 2018/19 עם ציפיות גדולות אחרי מסע רכש מרשים. אליסון הברזילאי תפס את המקום בין הקורות אחרי מופע האימים של לוריס קאריוס בגמר ליגת האלופות, כשאל הקישור הצטרפו נאבי קייטה מר.ב. לייפציג ופאביניו ממונאקו. האחרון נמצא בספק בגלל פציעה קלה, אך רכש נוסף, ג'רדאן שאקירי שנראה טוב בהכנה, עשוי לפתוח. דיאן לוברן ייעדר לאחר שחזר רק לאחרונה מחופשה מאוחרת. ווסטהאם השקיעה גם היא לא מעט בחלון ההעברות, כשהחתימה בסכום כולל של מעל 80 מיליון יורו את פליפה אנדרסון, אנדריי ירמולנקו ועיסא דיופ. אנדי קארול, ווינסטון ריד ומנואל לאנסיני ייעדרו בגלל פציעות ארוכות, כשחבריהם ינסו לפרוץ את המבצר בו ליברפול לא הפסידה ב-21 משחקי הליגה האחרונים.

מוחמד סלאח ליברפול. רויטרס
ימשיך מאותה נקודה? מוחמד סלאח/רויטרס

סאות'המפטון - ברנלי (15:30, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully