וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שגיא מוקי זכה במדליית ארד בגרנד פרי בודפשט

אלוף אירופה בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג השיג איפון וניצח בקרב על המדליה את סמי שושי, עליו גבר גם בגמר אליפות אירופה בתל אביב לפני כארבעה חודשים. גילי שריר וירדן מאירסון הודחו

יניב טוכמן

שגיא מוקי השיג הערב (שבת) מדליית ארד בגרנד פרי בודפשט. אלוף אירופה בג'ודו בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג, ניצח בשני הקרבות הראשונים, אבל נפל לבית הניחומים בעקבות הפסד עם שלושה עונשים להולנדי פרנק דה ויט ברבע הגמר. מוקי גבר על אלכסנדר וייצ'רזאק הגרמני בבית הניחומים, ובקרב על הארד פגש את סמי שושי הבלגי, אותו ניצח בגמר בתל אביב לפני כארבעה חודשים כדי לקבל את תואר אלוף אירופה. גם הפעם יצא מוקי עם ידו על העליונה, כשביצע ווזארי אחרי שתי דקות והשלים אותו לאיפון כשנותרו 12 שניות לסיום.

יו"ר האיגוד משה פונטי בירך: "אני שמח מאוד על ההישג של שגיא, שפעם נוספת הראה מאיזה חומר הוא עשוי. ספורטאי נהדר ואדם נהדר".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אורי ששון הסתפק במדליית כסף בגרנד פרי זאגרב
טוהר בוטבול השיג מדליית ארד בגרנד פרי זאגרב
טל פליקר זכה במדליית זהב בגרנד פרי זאגרב, ברוך שמאילוב זכה בארד

ג'ודוקא ישראלי שגיא מוקי. מגד גוזני
שוב מול סמי שושי, שוב עם מדליה. שגיא מוקי/מגד גוזני

עד 63 ק"ג: גילי שריר החלה את דרכה בסיבוב השני וניצחה את יול פראנסן ההולנדית בניקוד זהב, אבל הפסידה בסיבוב השלישי לקנדית סטפני טרמבליי. אותה טרמבליי הדיחה מהתחרות גם את אליס שלזינגר בבית הניחומים, לאחר שהישראלית המייצגת את בריטניה ספגה עונש שלישי בניקוד הזהב ואיבדה סיכוי למדליה.

עד 70 ק"ג: ירדן מאירסון הפסידה בסיבוב הראשון באיפון לאמילי ברט הקנדית.

  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully