וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טוהר בוטבול זכה במדליית ארד בגרנד פרי זאגרב

מדליה שלישית למשלחת הישראלית בתחרות בקרואטיה, לאחר שהג'ודוקא בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג השיג איפון מול מרטין הויאק וקטף את הארד. אכזבה לשגיא מוקי שהודח בסיבוב השלישי

טוהר בוטבול ג'ודוקא. מגד גוזני
יש עוד מדליה. טוהר בוטבול/מגד גוזני

טוהר בוטבול השיג הערב (שבת) את המדליה השלישית של נבחרת הג'ודו הישראלית בגרנד פרי זאגרב. אחרי הזהב של טל פליקר והארד של ברוך שמאילוב, בוטבול גבר באיפון על הסלובני מרטין הויאק בקרב על המדליה וקטף את הארד בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג.

בוטבול עלה אוטומטית לסיבוב השני, ניצח שם את בקטור ריסמאמבטוב הקירגיזי באיפון, עבר לאחר מכן גם את הבלארוסי ואדזים שוקה שספג עונש משולש וניצח באותה צורה גם את ארתור מרגלידון הקנדי ברבע הגמר. בחצי הגמר המתין לו האיטלקי פאביו באזילה, שניהם צברו עונש כפול לפני ניקוד הזהב, אך אז הישראלי טעה וספג עונש שלישי שמשמעותו פסילה והפסד. למרות זאת, הגיע התיקון עם תרגיל נהדר מול הויאק שהיה שווה מדליה יוקרתית, 1:45 דקות לסיום הקרב.

מי שלא להתקדם לשלבי ההכרעה הוא שגיא מוקי. אלוף אירופה החל את דרכו בסיבוב השני בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג וניצח את דורין גוטונואגה ממולדובה, אבל נכנע לאיפון של האיטלקי אנטוניו אספוזיטו וסיים את התחרות בצורה מאכזבת כבר בסיבוב השלישי.

עד 63 ק"ג: גילי שריר הפסידה כבר בסיבוב הראשון לבריטית איימי לייבסי, שביצעה איפון כשנותרו 1:29 דקות לסיום הקרב.

עד 70 ק"ג: גם ירדן מאירסון הודחה בסיבוב הראשון, לאחר שצברה שלושה עונשים והפסידה לאיטלקייה קרולה פאיסוני.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully