וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון הסתפק במדליית כסף בגרנד פרי זאגרב

אחרי שניצח ארבעה יריבים, כולל קזחי שסירב ללחוץ את ידו, המדליסט האולימפי הפסיד בגמר של קטגוריית המשקל הפתוח לטושישווילי הגאורגי. ישראל סיימה את התחרות עם ארבע מדליות

הג'ודוקא אורי ששון (משמאל) מול טמרלאן בשאייב, אליפות אירופה 2018. ברני ארדוב
שוב תקרית פוליטית. אורי ששון/ברני ארדוב

נבחרת הג'ודו של ישראל סיימה הערב (ראשון) את יום התחרויות השלישי של גרנד פרי זאגרב עם מדליה רביעית, לאחר שאורי ששון השיג את מדליית הכסף בקטגוריית המשקל הפתוחה (מעל 100 ק"ג). המדליסט האולימפי, לו הייתה זו תחרות ראשונה מאז האכזבה באליפות אירופה שנערכה בארץ, ניצח ארבעה קרבות, אך נכנע בגמר לאיפון של הגאורגי גוראם טושישווילי.

ששון עלה ישירות לסיבוב השני, בו הכניע את גלימזיאן קריקבאי הקזחי שספג שלושה עונשים. בסיום הקרב מיהר הקזחי לעזוב את המזרן וסירב ללחוץ ללחוץ את ידו של הישראלי. כזכור, מקרה דומה קרה לששון גם באולימפיאדת ריו כאשר ניצח את איסלם אל- שיהאבי המצרי. בסיבוב הבא ששון התמודד מול שאהין גחראמנוב מאזרבייג'אן, ניצח אותו באיפון ועלה לרבע הגמר, שם התגבר על יור ספייחרס ההולנדי. בחצי הגמר המתין לששון רואן איסקיירדו. הברזילאי ספג שלושה עונשים והישראלי חגג העפלה לגמר, אך הגאורגי כאמור היה גדול עליו הפעם.

פיטר פלצ'יק התחרה בקטגוריית משקל של עד 100 ק"ג והעפיל אף הוא אוטומטית לסיבוב השני, שם גבר על ג'וליאנו לפורקיו האיטלקי. פלצ'יק השיג את הניקוד המיוחל בתוך הדקה השלישית של הקרב וסיכל את הניסיונות של האיטלקי לחזור לעניינים. בסיבוב השלישי פלצ'יק נעצר, הפסיד בעונשים לדנילו הוטסול האוקראיני והודח.

לי קוכמן התחרה בקטגוריית משקל של עד 90 ק"ג והחל את התחרות בניצחון על על סמיון רקיטה האוקראיני, אבל בסיבוב השני הוא נכנע לנמניה מאידוב. הסרבי הסתער על הישראלי מן הפתיחה, השיג איפון ולא השאיר לקוכמן סיכוי.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
טוהר בוטבול זכה במדליית ארד בגרנד פרי זאגרב
טל פליקר זכה בזהב בגרנד פרי זאגרב, ברוך שמאילוב זכה בארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully