וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י: "מאושר לחזור לבית שלי. אני יובנטינו מלידה"

הבלם, שחזר ממילאן, הוצג באופן רשמי ביובנטוס והתייחס לאוהדים: "אני אבין אם אקבל שריקות בוז וזה תלוי בי להפוך אותן למחיאות כפיים". על רונאלדו: "תענוג לשחק עם מקצוען כמוהו"

אתר רשמי

אחרי עונה לא הכי מוצלחת במילאן, לאונרדו בונוצ'י חזר ליובנטוס והיום (שישי) הוצג באופן רשמי במועדון האיטלקי הבלם הוותיק דיבר על החזרה למקום אותו הוא מכנה בית, על תגובות האוהדים להם הוא מצפה ועל המטרות של קבוצתו לעונה הקרובה. כמו כן, בונוצ'י התייחס גם להגעתו של כריסטיאנו רונאלדו למועדון ולמערכת היחסים עם מאמנו, מסימליאנו אלגרי.

בונוצ'י פתח ואמר: "יש כאן סגל חזק מאוד, כפי שהיה גם בעבר. המועדון הזה ממשיך לזכות בתארים מכיוון שיש לו בסיס חזק ויציב בכל הרמות. אני מאושר לחזור ומלא התרגשות לקראת העונה הקרובה. רציתי לחזור כי התגעגעתי לבית שלי, אני יובנטינו מלידה. אני רוצה לשפר את המשחק שלי ולעזור לקבוצה, אני מגיע רעב מאוד. יש לי מערכת יחסים נהדרת עם המאמן ואני בטוח שנצליח יחד".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
כריסטיאן ויירי: "יובנטוס קבוצה מפחידה, רונאלדו משלים סגל מטורף"
ג'ורג'ו קייליני: "צירוף רונאלדו הוא מכה אדירה של אנרגיה, היינו זקוקים לזה"

על האוהדים: "אני יכול להבין אותם ואני מכבד אותם. אני אקבל שריקות בוז, אני מבין שהמעבר שעשיתי בקיץ שעבר אינו אידיאלי, אבל זה תלוי בי להפוך את השריקות למחיאות כפיים. יובנטוס הייתה הכל בשבילי בשנים האחרונות, גדלתי כאן ואני אוהב את המועדון הזה שתמיד תמך בי".

על המטרות: "אנחנו רוצים להגיע לגמר ליגת האלופות ולזכות בכל תואר אפשרי. כריסטיאנו רונאלדו הוא חיזוק רציני. בפעם שעברה ששיחקנו נגד ריאל מדריד התחלנו את המשחק בפיגור 1:0 כי היה להם אותו. זה תענוג לשחק באותה קבוצה עם מקצוען כמוהו, שהופך את כולם סביבו לטובים יותר".

עוד באותו נושא

ג'ורג'ו קייליני: "צירוף רונאלדו הוא מכה אדירה של אנרגיה, היינו זקוקים לזה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully