וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: מתן בלטקסה מנסה להרשים את בובי מילבסקי

10.8.2018 / 10:42

הקבוצה מעיר הנמל ביקשה לשאול ממכבי תל אביב את שון גולדברג, אך קיבלה מגן שמאלי חלופי להתרשמות. במועדון מוטרדים: "זה לא הסגל המלא, אך ההופעות האחרונות היו רעות מאוד"

קובי אליהו

בזמן שמ.ס. אשדוד ביקשה לקבל בהשאלה ממכבי תל אביב את שון גולדברג לעמדת המגן השמאלי, הציעו בקרית שלום לאנשי אשדוד לבחון מגן שמאלי אחר שנמצא בסגל שלהם, מתן בלטקסה. אתמול (חמישי) הגיע בלטקסה לאימון אשדוד וגם הבוקר הוא ימשיך להתאמן כדי לנסות ולהרשים את המאמן בובי מילבסקי. בלטקסה נרכש על ידי מכבי תל אביב מהפועל פתח תקוה ואחרי שלא מצא מקום בסגל בעונה שעברה הוא הושאל להפועל עכו לחצי עונה. באשדוד מחפשים מגן שמאלי גם כיוון שעדיין לא הוחלט מה יעלה בגורלו של קרלו ברושיץ' וגם כי מגן המשנה אביב סולומון כבר קיבל הודעה מהמאמן שהוא לא בתכניות שלו.

אחרי ההופעות החלשות במיוחד נגד הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, תתמודד מחר אשדוד מול בני יהודה ובקבוצה מאוד מוטרדים מאיך שהיא נראית בשלב הזה של ההכנות. "היינו צריכים להיות עכשיו הרבה יותר טובים", אמרו במועדון. "נכון שזה עדיין לא הסגל המלא, אבל ההופעות האחרונות היו רעות מאוד". מילבסקי שוחח אתמול עם השחקנים אחרי משחק הנפל מול הפועל תל אביב והבהיר כי הוא מצפה ליכולת הרבה יותר גבוהה ולמחויבות מלאה.

עוד בנושא:

בקרית שמונה בונים על מורסיו שהבהיר: "מעולם לא הימרתי על משחק של קבוצתי
גורם במכבי תל אביב: "לאיתי שכטר יש תחרות גדולה, אבל הוא עוד ישחק הרבה""
וואקמה יוצא להתרשמות בטרבזונספור, הפועל באר שבע תעשה מאמצים לצרף את האסלביינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully