וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קאסיו פרננדס חתם באחי נצרת, עידן שמש הצטרף לנס ציונה

הבלם הברזילאי בן ה-31, ששיחק ארבע שנים בעירוני קרית שמונה, חזר לישראל וינסה את מזלו בליגת המשנה. העולה החדשה החתימה את החלוץ ששיחק בשנתיים האחרונות בבני סכנין

קובי אליהו

קבוצות הליגה הלאומית ממשיכות להיערך לעונת 2018/19 שתצא לדרך בדיוק בעוד שבועיים, ואמש (חמישי) ביצעו מכבי אחי נצרת והעולה החדשה סקציה נס ציונה החתמות מרשימות. שתי הקבוצות, אגב, יפתחו את העונה זו מול זו בעילוט ב-24 באוגוסט.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בדרך לקבוצת אוהדים? מפרק הפועל פתח תקוה נפגש עם נציגי עמותת "הכחולה"
הוארך מעצרו של יוני שגיב, כדורגלן עירוני נשר שחשוד באונס צעירה
חוזר לשחק אצל אבא: עידן גולן חתם בהפועל רמת גן, אותה מאמן אביו דני גולן

קאסיו פרננדס שחקן מכבי אחי נצרת. דף הפייסבוק של מכבי אחי נצרת, אתר רשמי
יחווה את הליגה השנייה. קאסיו פרננדס/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי אחי נצרת

אחי נצרת צירפה לשורותיה את הבלם קאסיו פרננדס, ששיחק במשך ארבע שנים בעירוני קרית שמונה וכבש במדיה חמישה שערים. הברזילאי בן ה-31 עזב את ישראל בקיץ שעבר, לא שיחק כדורגל וחזר לאחרונה כדי לנסות למצוא קבוצה. אחרי שהתאמן בהפועל עכו, הוחתם בסופו של דבר על ידי הקבוצה של נג'ואן גרייב.

נס ציונה שמה יד על אחד השחקנים המבוקשים בליגה, החלוץ עידן שמש. החלוץ בן ה-28, ששיחק בשנתיים האחרונות בבני סכנין ולפני כן במכבי פתח תקוה, חוזר לליגה הלאומית אחרי ארבע שנים ואמור להיות ספק השערים של העולה החדשה, שנפרדה ממלך שעריה יוסי אסייג (30 כיבושים). שמש היה מועמד לחזור להפועל קטמון, אבל בחר בנס ציונה, עמה יצא גם למחנה האימונים. הוא ישוב לשתף פעולה עם עופר טסלפפה שאימן אותו בקבוצה הירושלמית ועם רז שטיין שהיה אז שותפו להתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully