וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקבוצת אוהדים? מפרק הפועל פתח תקוה נפגש עם נציגי עמותת "הכחולה"

עו"ד יצחק יונגר שיתף פעולה לראשונה עם עמותת האוהדים שמתיימרת להפוך לבעלים של המועדון. אפשרות שעלתה בפגישה: הכחולה תרכוש אלף מנויים ובנוסף ימונה לקבוצה מנכ"ל מטעמה

אוהדי הפועל פתח תקוה. באדיבות עמותת "הכחולה",
בדרך לעוד קבוצת אוהדים?/באדיבות עמותת "הכחולה"

האם הפועל פתח תקוה עשתה צעד נוסף בדרך לקבוצה בבעלות האוהדים? המפרק שמונה למועדון עו"ד יצחק יונגר נפגש היום (רביעי) עם נציגי עמותת האוהדים "הכחולה" שמתיימרת לרכוש את המועדון מידי המפרק ולהפוך לבעלים הבלעדי.

אחד מהנושאים שעלו בפגישה היא האפשרות שבה "הכחולה" תרכוש אלף מנויים לסיבוב הראשון של העונה כדי לעזור לדחוף את הקבוצה ביציעים. בנוסף, נבחנת האפשרות למימון משותף של מנכ"ל למועדון. מטעמו של המפרק נמסר כי "הפגישה באופן כללי הייתה חיובית ובאווירה טובה בה עלו עוד מספר אפשרויות נוספות של שיתוף פעולה בין הצדדים אשר ייבחנו בהמשך".

בהודעה שהוציאה הכחולה נכתב כי סוכמו מספר דברים:

1. הכחולה והמפרק יגיעו להסכמה משותפת ביחס לזהות המנכ"ל, דמות מפתח במועדון, אשר הכחולה תסייע בתשלום שכרו. חשוב להבהיר: במידה והמועדון לא יעבור לידי האוהדים, הכחולה תפסיק את המימון.

2. הכחולה בשיתוף עם המפרק ופשבר, תפעל להוצאת מנויים מוזלים ותשווק את מכירתם שתתבצע ע"י משרד הכרטיסים.

3. נשקול סיוע נקודתי בנושאים שונים שהעלה המפרק מול הכחולה.

יש לציין כי בקרוב אמור לצאת מכרז לרכישתה של הפועל פתח תקוה מידי המפרק, ועמותת "הכחולה" מקווה לזכות בו ולקבל את הבעלות על המועדון שמדשדש כבר הרבה שנים ומתנדנד בין ליגת העל לליגה הלאומית. את העונה הנוכחית תפתח הקבוצה עם מינוס 11 נקודות, כך שהמטרה הראשונית תהיה לייצב את הקבוצה ולשרוד בליגה הלאומית למרות המינוס הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully