וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: עידן גולן חתם בקבוצה

החלוץ בן ה-22 יחזור לשתף פעולה עם אביו, המאמן דני גולן, שכבר אימן אותו בהפועל חיפה. המועדון מסר: "ההנהלה מודעת לרגישות הקיימת במקרה זה, אולם לקחה את ההחלטה המקצועית הנכונה"

קובי אליהו

עידן גולן בן ה-22 חתם היום (שני) בהפועל רמת גן, בה ישתף פעולה עם אביו, המאמן דני גולן. החלוץ שיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה תחת אביו, וינסה לעזור לאורדונים לעמוד במטרותיהם. המועדון מסר: "הנהלת המועדון מודעת לרגישות הקיימת במקרה זה אולם לקחה את ההחלטה המקצועית הנכונה מבחינתה. הנהלת המועדון חרטה על דגלה עקרונות ברזל של ניהול תקין, יושר מקצועי והגינות והיא סמוכה ובטוחה כי ההחלטה היא לטובת המועדון".

גם הבעלים יהודה דולינר התייחס להחתמה "אנו מתלבטים בנושא כבר זמן רב כשאין ספק לכולם כי עידן הוא שחקן כשרוני היכול לתרום רבות ליכולת המקצועית של הקבוצה. ההנהלה התלבטה בנושא ואני הוא זה אשר הכריע לטובת ההחתמה. אני סומך על דני גולן בעיניים עצומות ומעריך אותו כאדם הגון אשר יתייחס לבנו בצורה אובייקטיבית לחלוטין ואני סומך לגמרי על ההנהלה הכי ישרה והכי הגונה בכדורגל הישראלי שידעו איך להתנהל בנושא בצורה הטובה ביותר. נבנה השנה סגל מצויין ומבטיח אשר יכול להסב לכולנו נחת ועונה נפלאה. אני מעורב לחלוטין בתהליך בניית הסגל ונעשו כאן מהלכים המעידים על מחשבה לטווח ארוך כמו למשל רכישת כרטיס השחקן של טל בומשטיין ממכבי חיפה והחתמתו לחוזה ארוך של שלוש שנים. אמשיך לפעול למען הצלחת המועדון וביסוסו. שיהיה לכולנו בהצלחה ומי ייתן כי נחווה עונה מוצלחת והישגית".

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל רמת גן עידן גולן. פייסבוק רשמי הפועל רמת גן, אתר רשמי
חוזר לשתף פעולה עם אביו. עידן גולן/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully