וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בניגריה: מכבי נתניה מועמדת להחתים את החלוץ אדלקה אקיניימי

9.8.2018 / 10:50

חלוצה של ונטספילס הלטבית (19) כבש העונה 13 שערים ב-17 משחקי ליגה והוסיף שבעה נוספים במסגרת הליגה האירופית. הקבוצה הודיעה שהיא שברה את שיא מכירות המנויים לעונה אחת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דיווחים בניגריה טוענים היום (חמישי) שמכבי נתניה היא בין המועמדות להחתים את חלוץ הפלא של ונטספילס הלטבית, אדלקה אקיניימי הניגרי. החלוץ המוכשר (19) כבש העונה 13 שערים ב-17 משחקי ליגה והוסיף שבעה נוספים בליגה האירופית. על פי הדיווח, אקיניימי נמצא כרגע במאבק עם הקבוצה הלטבית עקב רצונו להשתחרר מהקבוצה. נכתב כי אקיניימי מחזיק בסעיף שחרור של כ-300 אלף יורו, בעוד שקבוצתו דורשת 1.5 מיליון יורו. יחד עם נתניה, גם טרבזונספור, בורדו, יאנז בויז, ברונדבי הדנית וסטארט הנורבגית הוזכרו כמועמדות להחתימו.

16 ימים לפתיחת הליגה מכבי נתניה הודיעה היום כי היא שברה את שיא מכירות המנויים לעונה. "בעונה הקודמת - העונה הראשונה בליגת העל רכשו 3,150 אוהדים ואוהדות מנוי למשחקי הקבוצה באצטדיון נתניה. עבור קהל שלא היה מורגל ברכישת מנויים, ומועדון שהכנסותיו התבססו על רכישת כרטיסים ביום המשחק, היה זה שינוי מהותי: גם בהיבט הצרכני, וגם בהבעת האמון לקבוצה", נכתב בהודעת המועדון.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי נתניה והפועל חדרה במגעים להעברת דיא לבאבידי
מכבי נתניה תשדרג את חוזהו של דיא סבע אם יוותר על יציאה לאירופה

אוהדי מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מספרים נהדרים. אוהדי מכבי נתניה/אדריאן הרבשטיין

"המגמה נמשכת ביתר שאת לקראת עונת 2018-19. בעונה החולפת נכחו 100,324 צופים במשחקי מכבי נתניה ביהלום. בממוצע 5,573 צופים למשחק, כשהמספרים צמחו משמעותית במשחקים מול קבוצות גדולות (בעיקר מכבי חיפה ובית"ר ירושלים), עד לסולד-אאוט של 12,500 צופים במשחק הביתי מול הפועל חיפה, עם כ-10,000 יהלומים ביציעים".

"לאור הצפי להמשך הרחבת נפח הקהל, יתבצע בעונה הקרובה מעבר של הקהל הנתיינתי ליציע המזרחי ביהלום - גדול יותר, ומאפשר יותר מקום לגוש המעודד. ב"ליגת האוהדים" בחרו הקיץ אוהדי היריבות במכבי נתניה כ"קהל הכי טוב בישראל". בחודשי הקיץ הפעילה מכבי נתניה קמפיינים ויראליים לעידוד רכישת מנויים, בהם סרטון "באים למנויים", בו הפתיעו שחקני הקבוצה ילדים- אוהדים בביתם". נכון להבוקר, נמכרו 3,240 מנויים למשחקי הקבוצה לעונת 2018-19. לאור הרגלי הקנייה של הקהל הנתנייתי, במועדון צופים להגיע לכ-4,000 מנויים עם תחילת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully