וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תשדרג את חוזהו של דיא סבע אם יוותר על יציאה לאירופה

5.8.2018 / 9:52

הקבוצה תשקול לפתוח את חוזהו של הקשר אם ידחה את המעבר לאירופה לפחות עד ינואר. ערן לוי מתאמן עם נתניה ומחפש קבוצה, שחקנים מעידים: "הוא מעולם לא התאמן בצורה כל כך אינטנסיבית"

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
האוהדים לוחצים, דיא סבע יתרצה?/ברני ארדוב

מכבי נתניה תשדרג את חוזהו של דיא סבע לעונה הקרובה, אם הוא יחליט שהוא זונח את חלום היציאה לחו"ל בחלון הנוכחי ודוחה אותו לפחות לחלון של חודש ינואר. לנוכח היכולת הנהדרת של סבע בשני המשחקים האחרונים והעובדה כי הוא נראה כמי שרוצה להישאר בקבוצה, מפעילים האוהדים לחץ כדי שמכבי נתניה תפתח את החוזה של סבע ותגרום לו להישאר. במכבי נתניה לא פוסלים זאת ומעידים כי אכן מגיעה לסבע העלאה, אבל מבהירים כי כל עוד הוא לא החליט שהוא שלם עם הישארותו במועדון, אין שום טעם בפתיחת החוזה, שכן בכל יום הוא עשוי לקבל הצעה של חצי מיליון יורו ואז יבקש שוב לעזוב.

הכדור כרגע למעשה אצל סבע, שמשתכר במכבי נתניה 150 אלף דולר נטו. אם יחליט שהוא מעדיף להישאר ולקחת על עצמו את הקבוצה לפחות עד החלון הקרוב, יידעו במכבי נתניה לבוא לקראתו כדי לגרום לו להרגיש עוד יותר טוב עם הישארותו.

שחקנים במכבי נתניה הביעו פליאה בסוף השבוע על הצעד שעשה ערן לוי. "היינו בטוחים שיש לו קבוצה ביד ושבגלל זה הוא הוביל לפיצוץ עם המועדון. מוזר שאין לו כלום סגור". לוי ממשיך להתאמן בשורות הקבוצה ולדברי שחקנים הוא נראה מצוין. "ערן מעולם לא התאמן כך במכבי נתניה", העיד הבוקר אחד השחקנים. "או שהוא רוצה לגרום למועדון להחזיר אותו, או שהוא מכין את עצמו גופנית למעבר לקבוצה הבאה. מה שבטוח - מעולם הוא לא התאמן בצורה אינטנסיבית כזו כמו באימונים האחרונים, אחרי הפיצוץ הגדול עם אייל סגל".

עוד בנושא

גביע הטוטו: מכבי נתניה הפכה וניצחה 2:3 את הפועל חדרה, סבע כבש
סקאוט של ויטסה התרשם מדיא סבע, מכבי נתניה דורשת 2 מיליון יורו

שחקן מכבי נתניה ערן לוי מאוכזב. קובי אליהו
העימות עם אייל סגל הפך לקריאת השכמה? ערן לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully