וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והפועל חדרה במגעים להעברת דיא לבאבידי

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מעוניינים לצרף מגן ימני לאחר שחרורו של חגי גולדנברג לקרית שמונה, וסימנו את השחקן שרשם שלוש עליות ליגה רצופות. אילון ירושלמי עשוי לחזור לחדרה כחלק מהעסקה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי נתניה והפועל חדרה החלו במגעים לעסקה במסגרתה יעבור דיא לבאבידי משורות העולה החדשה לסגל של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. בנתניה מעוניינים לצרף מגן ימני אחרי שחרורו של חגי גולדנברג לעירוני קרית שמונה, כשצמד המאמנים סימן את לבאבידי מתוך אמונה שהוא יכול לסייע לקבוצה ולהתחרות עם ויקי כחלון על העמדה בצד ימין של ההגנה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי נתניה תשדרג את חוזהו של דיא סבע אם יוותר על יציאה לאירופה
גביע הטוטו: מכבי נתניה ביצעה מהפך וניצחה 2:3 את הפועל חדרה

דיא לבאבידי שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
בדרך לנתניה? דיא לבאבידי/שלומי גבאי

ייתכן כי במסגרת העסקה יחזור אילון ירושלמי להפועל חדרה, לה סייע לעלות לליגת העל כמושאל בעונה שעברה. אתמול שותף ירושלמי כמחליף במדי נתניה בגביע הטוטו מול חדרה, בעוד לבאבידי נותר על הספסל של היריבה בשל חבלה בצלעות ממנה הוא סובל מאז המשחק הקודם מול בני סכנין.

לבאבידי בן ה-26 גדל בהפועל עכו, יצא בתחילת הדרך להשאלות בעירוני נהריה, הפועל הרצליה ועירוני נשר מליגה א', כשעם האחרונה הצליח לעלות לליגה הלאומית. ב-2016/17 חזר להפועל עכו וסייע לה לשוב לליגת העל, ובעונה הקודמת שחזר את ההישג גם עם הפועל חדרה, במדיה גם כבש שני שערים.

הבלם ברנקו ורגוץ' עבר ניתוח בידו וגובס וייקח עוד זמן עד שישוב לשחק. בינתיים מרוצים בקבוצה משילובו של הבלם הצעיר דולב אזולאי, שהגיע בחודש שעבר מהפועל נצרת עילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully