וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "בהפועל חיפה נתנו לי את מה שחיפשתי"

9.8.2018 / 13:30

"כולם היו המומים כשעדן עזב", "מול באר שבע הוכחנו שהפועל חיפה עדיין כאן". ורמוט כבר לא רוצה לחזור למה שלא עבד לו במכבי חיפה. סופסוף הוא מצא את המקום שלו. אבל מי היתה יותר גדולה: באר שבע או הפועל תל אביב שלו?

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: אביב ארגז

בראיון שערכנו במרץ האחרון עם גילי ורמוט, הוא דיבר בעיקר על מכבי חיפה. "ב-100 מיליון שקל מכבי חיפה אמורה לקרוע את הליגה. לקרוע", אמר אז ורמוט כשהמעבר מהירוקים לאדומים היה עדיין טרי. "בנו קבוצה בלי היררכיה, סגל בלי היגיון. אם תיתן לשחקן 100 אלף דולר או 300 אלף, זה לא ישנה את הרמה שלו", אמר אז. "היה עומס יתר, הלחץ עצום. הראו לי את הדרך החוצה".

ורמוט, שלאחרונה הופצה בקבוצות וואטסאפ שיחה שבה הוא משוחח עם אחד מאוהדי מכבי חיפה ותוקף את ההתנהלות של הירוקים, מסביר היום כי "אנשים מחפשים לעשות דרמות, כל הזמן מחפשים הסברים למה שקורה בכדורגל ומקשרים בין מה שקרה בעונה האחרונה למכבי חיפה. במכבי חיפה היה לי רע רק בעונה הקודמת, אבל לפני כן היה לי טוב. הזכייה בהפועל חיפה הזאת לא קשורה ולא משמחת יותר בגלל מה שקרה במכבי חיפה. לא בגלל התקופה שעברתי שם טוב לי היום", הוא מסביר. "זו הייתה זכיה מרגשת, לזכות עם הפועל חיפה בטדי מול הקהל של בית"ר זה מרגש. זה הגביע הכי מתוק שזכיתי בו. ידעתי שאני מגיע למקום שרוצים אותי, שבו אני מקבל הערכה שאני צריך ורוצה. אני שמח שהדברים התחברו טוב. נתנו לי בהפועל חיפה את המקום והביטחון שלי, את מה שחיפשתי".

עוד בנושא

הערב: הפועל חיפה - אטאלנטה (19:00, ספורט 2)
קלינגר הקרין לשחקניו את השמינייה של אטאלנטה בסרייבו

גילי ורמוט, טקס מגן הכבוד בית הנשיא. קובי אליהו
"אם השחקנים של הפועל חיפה מבוקשים בקבוצות הכי גדולות בישראל, בהפועל באר שבע, זה סימן טוב". גילי ורמוט/קובי אליהו

בעונה הקודמת קלינגר נתן לך את המפתחות בקישור, העונה אתה חולק את סרט הקפטן.

"גם כשעדן היה בקבוצה וגם כשהוא לא בקבוצה, אני לא מרגיש את ההשפעה עליי מבחינת מנהיגות. הקבוצה הייתה צריכה את עדן כדי להיות טובה יותר. אני לא ילד, אני שחקן בית עם רזומה. הפכתי לקפטן עם דור מלול וזה נראה לי תהליך טבעי שקורה במועדון. הלוואי שעדן היה נשאר. ידעתי על ההצעה של עדן כמה ימים לפני, אבל לא שיתפתי אף אחד. באותו יום עדן כבר אמר לנו שזה נסגר ואחרי זמן מועט באר שבע הוציאה הודעה על כך. כולם היו המומים, אבל זה קורה בכדורגל".

אחרי השחקנים שעזבו, אתם פחות טובים העונה?

"קשה לי לעשות השוואות, לפעמים קבוצה יכולה להיות עם סגל קצת פחות טוב ועדיין לתפקד טוב יותר כקבוצה. אין לזה חוקים. אין ספק ששיימן, תורג'מן ובן בסט היו דמויות מרכזיות בהפועל חיפה, אבל הביאו שחקנים טובים במקומם. גם על הספסל שלנו יש אופציות לא רעות. עם הזמן החיבור אצלנו הולך ומתקדם. השחקנים החדשים עדיין לומדים מה ניר דורש, בעיקר את העמידה הטקטית. נקודת המפנה שלנו מאז ההכנה הייתה במשחק מול באר שבע. הם באו בהרכב הכי חזק שלהם, כשאנחנו עלינו עם הרכב משני ובכל זאת - עמדנו בצורה טובה על המגרש. המשחק הזה נתן זריקת עידוד לכל המערכת. הוכחנו לכולם שהפועל חיפה עדיין כאן".

מה שהפועל באר שבע עשתה להפועל חיפה לגיטימי? אני מניח שלא אהבת את העובדה שניסו להעביר את שטקוס.

"אם השחקנים של הפועל חיפה מבוקשים בקבוצות הכי גדולות בישראל, בהפועל באר שבע, זה סימן טוב. השחקנים שלנו התקדמו העונה. שטקוס עשה עונה גדולה, הביא הרבה נקודות וממשיך ביכולת הזאת גם בתחילת העונה. טבעי שכל הקבוצות בארץ ירצו אותו".

איזה קבוצה טובה יותר, הפועל באר שבע הנוכחית או הפועל תל אביב של עונת הדאבל?

"הפועל תל אביב של עונת הדאבל הייתה הקבוצה הישראלית היחידה שסיימה במקום הראשון בבתים של הליגה האירופית. הצלחנו להעפיל לליגת האלופות וגם זה היה הישג מכובד. אלה נתונים יבשים. מבחינת יכולת, קשה לדעת כי קשה להשוות בין הקבוצות".

עוד באותו נושא

קלינגר הקרין את השמיניה של אטאלנטה בסרייבו. כץ משוכנע: "אפשר לעבור"

לכתבה המלאה
גילי ורמוט עם איתי שכטר שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"קשה להשוות". ורמוט בהפועל תל אביב/ברני ארדוב

מה אתה מסוגל להוציא מהעונה הזאת?

"הכי חשוב - הצלחת הקבוצה, זה מעל הכל. המשימה הראשונית תהיה להיכנס לפלייאוף העליון, כל השאר זה בונוס. אני רוצה להשתפר מבחינה אישית, מבחינת גולים ובישולים. אני בא רעב השנה. מקווה שהדברים יתחברו. גם לפני שלקחתי את סרט הקפטן, לקחתי אחריות. השבוע לקחתי ילד מקבוצת נערים ב' כפרוייקט אישי. הכרנו אותו בבית הנשיא. אני אעזור לו כשצריך, אטפח אותו. אתרום מה שאוכל כדי לקדם אותו".

יואב כץ אמר שאפשר לעבור את אטאלנטה, קבוצה שבעונה שעברה הביכה את אברטון וניצחה את ליון?

"יריבה שניצחה 0:8 בסרייבו, מול 25 אלף בוסנים פנאטים, מה יש להוסיף ולומר עליה? אטאלנטה זאת חוויה, זה אתגר. מי שספורטאי מחכה למשחקים כאלה. יש לי רק מה להרוויח מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully